25 februari 2011

STAPELEN OP VRIJDAG




JULLIE ZULLEN WEL DENKEN, WAT IS DIT NOU!!
NOU, DIT IS OOK STAPELEN OP VRIJDAG.

IK DENK LAAT IK IS EEN KEER MEEDOEN MET IRMA'S STAPELEN OP VRIJDAG!
IRMA IS VAN DE BLOG ALLEMAAL KLEURTJES! (maar dat wisten jullie al)

DEZE STAPEL POST GAAT NIET OVER WONEN, MAAR OVER DE MAAN.

COLLAGE IS OOK EEN SOORT STAPELEN, MAAR DAN VAN FOTO'S!

IK WOON OP HET PLATTELAND IN NOORD-HOLLAND.
DAAR IS HET SOMS NOG ECHT DONKER.
ALS DE MAAN DAN SCHIJNT.
 DAN IS MIJN ERF HELEMAAL VERLICHT.

MAAR IS DE MAAN ER NIET, DAN IS HET HARTSTIKKE DONKER.





DEZE MAAN FOTO'S HEB IK GEMAAKT IN MIJN ACHTER TUIN.




BIJ HEEL HELDER WEER.




MOOIE HÉ !

HET LIJKT WEL OF ER MENSEN WONEN.

DAT DIE VLEKKEN OP DE MAAN LANDEN ZIJN.



MAAR IK HEB NOG ANDER NIEUWS!

IK HEB EEN AWARD GEWONNEN VAN DE MOOIE BLOG THUIS BIJ ANJA.

ANJA HAD IK AL BEDANKT EN BIJ DEZE DOE IK HET WEER.

WIL JE HAAR BLOG VAN THUIS BIJ ANJA BEKIJKEN KLIK OP DE LIEBSTER AWARD LINK.
JE KOMT ZO OP HAAR BLOG.( LINK STAAT OP  MIJN RECHTER SIDEBAR.)

IK MOET HEM NU OOK DOORGEVEN!
DAT DOE IK MET ALLE PLEZIER.
IK DOE HET AAN DE BLOGS DIE IK HET LANGST KEN.
IK WEET NIET OF ZE AWARDS WILLEN HEBBEN.
MAAR TOCH GEEF IK HET HEN OMDAT ZE HELE MOOIE BLOGS HEBBEN.
DOOR HUN BLOGS BEN IK GAAN BLOGGEN.
HET ZIJN BLOGS WAAR IK ELKE KEER VAN GENIET. 


MAYFLOWER ( van mea)

BONJADE (bonnie)

I FOUND MY HOME (van lia)

KOM ACHTER OM. ( yolanda)

ALLEMAAL KLEURTJES ( van irma)

MAAR OOK IS DEZE AWARD VOOR HOME AND LIFESTIJLE.
 ( maar die heeft er al zoveel gehad van deze award, toch is deze award ook voor haar).

DIT ZIJN HELE BEKENDE BLOGS, DUS JULLIE WETEN ZE WEL TE VINDEN.


MEIDEN IK GUN JULLIE DEZE AWARD VAN HARTE !!

LIEVE GROET,
MIRANDA



P.S  Je kan nog meedoen met mijn 2 give away's

kijk op de rechter sidebar voor de links!!

tot met 1 maart!!

31 opmerkingen:

marian zei

Prachtfoto's van de maan Miranda! Ik vind de maan ook zo fascinerend, alles wat met heelal te maken heeft eigenlijk, zo mysterieus allemaal hé? Zo ver van ons af en toch zo aanwezig.
Groetjes,
Marian

Inka en André. zei

prachtige foto’s van de maan,heel bijzonder en gefeliciteerd met de award,dubbel en dwars verdiend,fijn weekend

Home and Lifestyle zei

Hoi Miranda,

Als ik je mooie foto's van de maan zo zie, verwonder ik mij weer eens over het leven, over de aarde, de natuur en de mens! Het is allemaal zo bijzonder!!

Allereerst mijn hartelijke felicitaties voor je award, dik verdiend hoor! En ik vind het ontzettend lief dat je mij toch nog noemt, ook al heb ik al een paar awards ontvangen! En al geef ik ze niet meer door, omdat ik dat al heb gedaan, heel erg bedankt daarvoor, ik waardeer het bijzonder! En wat de andere blogs betreft die je noemt, daar bestaat geen enkele twijfel over...die zijn stuk voor stuk zo mooi!!!

Ik wens je een heel fijn weekend Miranda! Lieve groet, Ingrid

Bizzy @ home zei

Mooie maanfoto's! Het lijken inderdaad wel landen. Proficiat met je awards.
Lieve groet Renny

Michelle zei

Prachtige foto's!

Gefeliciteerd met je blogaward!!

Fijn eekend, Michelle

Petra zei

Echt mooie foto's en collage gemaakt, even heel rustig naar zitten kijken. Ik had ook nog een award gekregen, moet ik ook nog wat mee doen maar nog geen tijd gehad. Het is i.i.g. leuk als ze aan je denken. Ik zal 's even verder bij je lezen, kijken hoe ver het met je verbouwing is.

Heel fijn weekend!

Ger zei

Ja, een van de voordelen al je op het platteland woont of bent, of op de hoogste verdieping van een gebouw, dan kan je heel ver weg kijken en geven de zon,maan,sterren en wolken vaak een prachtig schouwspel te zien.

Bij het kijken naar de maan heb ik ook vaak de rijkste fantasien,ik weet dat die donkere vlekken vroeger kraters waren die zijn vol gelopen met lava, dat vanuit het binnenste van de maan naar de oppervlakte kwam. De oudste vlekken zijn bijna vier miljard jaar oud.
Vroeger dachten de mensen dat deze donkere vlekken zeeën waren daarom heten ze ook wel 'mare' wat komt van het Latijns en 'zee' betekent.

1969.....een heel bijzonder jaar: toen
Neil Alden Armstrong op 21 juli om 02.56.20 als eerste mens voet op de maan zetten...

En in dat zelfde jaar werd ons eerste kind geboren bij volle maan.

Fijn weekend en lieve groet!
Ger

Elly zei

Hoi Miranda,
Wat een originele stapel post,leuk hoor!
DE MAAN!!!!Zo vaak over gezongen en geschreven ,het blijft fascineren.
lieve groetjes van Elly.

Eefies day zei

De foto's spreken voor zich, de maan is er gewoon, vinden wij, maar toch.....

Moeilijk om vandaag stapels te vinden als Irma niet meedoet:) Vandaar dat ik via, via bij je terecht kwam.

Groetjes, Eefie


Ik ga je volgen en niet voor de give-away maar gewoon voor de gezelligheid.

Kom Achterom zei

Ha Miranda,
Wat een prachtige maan zeg!! en super bedankt voor je award hoor!
Ik snap gewoon niet hoe het kan maar je komt bij mij niet in de volgers lijst wat ik ook doe. Daar baal ik wel van hoor! Zo mis ik super veel van je gezelligheid. Ik ga het nu weer proberen.
Fijn weekend en lieve groetjes
Yolanda

Rozet zei

Wat een mooie scherpe foto's heb je van de maan gemaakt! Mooi is dat hè dat je vanuit je achtertuin de maan en sterren zo helder kunt zien.

Goed weekend!
Groetjes, Jolanda

puur wit zei

hoi als het volle maan is moet ik ook altijd kijken prachtig he
mooie foto's en gefeliciteerd met je award
ik geef me op hoor voor je give away
gr sandra

Romkje zei

Gefeliciteerd met je award !
Prachtige foto's heb je gemaakt van de maan.

fijn weekend,Romkje.

Bonjade zei

Allereerst van harte met je award!! Dik verdiend. Zo genieten bij je ...en je altijd lieve woorden......
Ten tweede zo lief van je!!! Een award van jou, super! Wat een lief gebaar.
Ik heb er al één ontvangen, maar deze past er nog prima naast hoor in mijn prijzenkast ;0)
Heel veel dank.

En je muziek hier...heerlijk....
En hoewel ik dol ben op de maan...verlang ik toch een beetje naar een zonnetje dit weekend ;0)
Liefs

Thuis bij Tjits zei

gefeliciteerd met je award!! dik verdiend!!
en je maanfotos vind ik prachtig! ik kan daar ook uren naar kijken.. zo fascinerend!!

fijn weekend,
lieve groet, Tjitske

Desirée-ScrapDees zei

nou het zijn goede felle foto's, wel een leuk idee!

wonen met brocante zei

Wat een mooie foto's van de maan. Ontzettend goed gelukt! Gefeliciteerd met je award! Heb je mijn stapel al gezien? Groetjes Peggy

Saskia zei

wat een originele stapel, heel erg mooi.
Groetjes Saskia

lia zei

Gefeliciteerd met jouw award, en bedankt dat je er ook een aan mij geeft. Ik zal het wel melden maar doorgeven doe ik eigenlijk niet meer, hoop niet dat je dat erg vind. En ook bedankt voor je lieve woorden.
En wat een mooie foto's, heb je dat met een polarisatie filter gedaan of gewoon zo. In dat geval zijn die super mooi gelukt.

Fijn weekend,
lieve groet Lia

(B)engeltje zei

Nooit gedacht dat de maan gestapeld kon worden...maar kijk...het kan dus....erg moot en origineel....
Gefeliciteerd met je blog...
Fijn weekend.
Groetjes Bianca

Hennie zei

Miranda, leuke blog!
Tjonge heftige maand was het voor jullie.
Groet, Hennie

Makkie zei

Hee prachtig zeg onze maan!
Als je mijn stapeltje ook wilt zien.....

marja zei

je foto's zijn PRACHTIG miranda!!!!!!


een fijn weekend hoor!

lieve gr. marja

Anja zei

Hoi Miranda, bedankt voor de vermelding erg leuk!! Wat mooi je maanfoto's zo goed gelukt ook.
Zie het al voor me hoe je buiten de boel aan het vastleggen bent hi..hi...!
Fijn weekend groetjes Anja.

Maria zei

Mooi die maan,het is mij nog niet gelukt om ze zo op de foto te krijgen,prachtig en ook nog eens gestapelt

fijn weekend
liefs Maria

Fluitenkruid zei

Maan energie is zo krachtig, het straalt zelfs van je foto's af. Fijn weekend!

Elsina zei

Prachtige fotos and ook heel duidelijk! Ik denk niet dat mijn camera zulk detail kan hebben. Groetjes, Elsina

Hannekie zei

gefeliciteerd met je award!!!
en mooie fotos van de maan zeg...
liefs hannie

Kom Achterom zei

Ha Miranda
je staat er weer in hoor!! gelukkig maar!
dit wilde ik je toch nog even zeggen1
fijne zondag
Yolanda

G-style zei

Hoi Miranda,

bedankt voor je compliment op mijn blog over mijn foto's ....maar die van jou mogen er ook zijn hoor!
Wat een prachtige plaatjes heb je van de maan gemaakt zeg , echt heel erg mooi !

Natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je award , altijd leuk om te krijgen he . Je hebt hem ook weer aan prachtige blogs doorgegeven, ik kom er ook graag ....

nou meid , fijne zondag verder , groetjes Gea

Mayflower zei

Ik heb je al een mail gestuurd, maar wil hier ook nog even een reactie achterlaten en je bedanken voor die mooie Award lieve Miranda. Wat heb je een prachtige foto's van de maan gemaakt, ik heb dat ook weleens geprobeerd, maar die foto's zien er dan niet uit hihi.
Fijne dag.
Lieve groet, Mea