24 januari 2011

LIVING ROOM UPDATE !!


FOTO'S UIT DE OUDE DOOS
( Wil je het verhaal hier achter weten,  klik op hier)






SLOOP KEUKEN / WOONKAMER VLOER



NIEUWE VLOER + VLOER GEÏSOLEERD

KAST IN DE MUUR GESLOOPT EN DE METERKAST DIE OOK NAAR ACHTER GEHAALD.
STAK MET 10CM DE WOONKAMER IN.






NIEUWE FOTO REEKS VOLGEN NU!!
UPDATE !


SCHOORSTEEN VERPLAATST.(foto 1en 3 collage)
MUUR WEER GLAD GEMAAKT MET GIPSPLAAT ( foto 2 collage)
WOONKAMER  PLAFOND ISOLEREN ( foto 4 collage )






WOONKAMER PLAFON UIT RAGGELEN.
PLAFOND ISOLEREN.
NIEUWE HOUTEN PLANKEN PLAFOND AANGEBRACHT.
 Planken plafond zijn van underlayment gemaakt.
Waar mijn man gleuven in gefreesd heeft.
Zo lijken het net echte planken.
Maar het gaat dan niet bol staan !
Wat echte planken uiteindelijk wel  gaan doen.
Het blijft nu een strak plafond.




ELECTRA AANGEBRACHT VOOR DE SPOTJES EN HOUTEN PLANKEN PLAFOND ZIT ERIN.




 DE VOORSTE GEDEELTE WOONKAMER PLAFOND AF.( foto 1en 2 collage )

ACHTER GEDEELTE WOONKAMER, WAAR HET PLAFON IS UIT GERAGGELD GEÏSOLEERD.( foto 3 en 4 collage )






HOUTEN PLANKEN PLAFOND VOORSTE GEDEELTE WOONKAMER
MET SPOTJES.

ALLEEN DE AFWERK LATJES
MOETEN ER NOG OP.



PLAFOND LAATSTE GEDEELTE WOONKAMER
PLAFOND KLAAR WOON KAMER ( foto 4)

DE REST VAN DE WOONKAMER WORDT VERVOLGD!!

IK HEB OOK EEN NIEUWE BLOGPOST GEMAAKT OP MIJN ANDER BLOG.

LIEVE GROET,
                            MIRANDA

31 opmerkingen:

Pink Princess zei

PPPPFFFFF wat een werk hebben jullie gehad...maar wel ERRUG mooi geworden zo :)

Liefs van Marian

with love zei

Wow wat een werk hebben jullie verzet!
Maar het wordt vast prachtig!!
groetjes Erna

Franse Lelie zei

Wat een werk!!!! Succes verder, lieve groet

Elsina zei

Oh meid, wat veel werk!! Maar het wordt vast heel mooi en gezellig. Ik had vanmorgen werklui over de vloer die een stuk van de keuken eruit gebroken hebben, waar morgen een vaatwasmachine wordt geplaatst. Het was zo ontzettend veel troep, dat ik blij ben dat het achter de rug is. Dus de hoeveelheid werk die jullie in het huis steken, dat moet wel heel stressend zijn af en toe. Op een voorspoedige renovatie dan!

Anja zei

Zo kan me voorstellen dat je laatst ook hierom een pauze hebt genomen, wat een werk. Maar volgens mij wordt het helemaal geweldig, ben benieuwd hoe het verder verloopt. Erg leuk deze update.
Groetjes Anja.

Miranda zei

Wat een klus waar jullie aan begonnen zijn, maar het resultaat tot nu toe is erg mooi. Succes met de rest...

Fijne dag,
Miranda

Emmy zei

Mensemiena wat een werk maar het word wel mooi.
Groetjes Emmy

Home and Lifestyle zei

Wat een megaklus zeg...maar het wordt mooi, al moet jij er gezien de duur volgens mij veel geduld voor hebben :-)

Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Wat leuk Miranda even een up-date van de vorderingen van jullie huis, wat een grote klus.
Kan me voorstellen dat je nu na zoveel tijd er naar verlangd dat alles eens klaar is. Zie wel op één foto dat je de vensterbank al heb gestyled.
Gaan jullie al dat houtwerk ook nog schilderen?
Veel succes nog.
Lieve groet, Mea

marian zei

Wow Miranda! Prachtig! Jullie mogen echt trots zijn op het resultaat! Zo'n werk, allemaal zelf gedaan. Chapeau!(=hoedje af)
Groetjes,
Marian

Mayflower zei

Heb ook nog even op je tuinblog gekeken, maar zie dat ik daar niet kan reageren. Wat een prachtige bomenlaan zo met de sneeuw, gelukkig dat je er nog een foto van heb gemaakt.
Is dat die smalle weg naar Zwaagdijk toe, want daar hebben ze laatst ook al die grote bomen gekapt?
Lieve groet, Mea

Hannekie zei

tjee wat mooi. wat een mega klus zeg. leuk om het te zien opknappen.
liefs hannie

Rozmeen zei

Wow!!! Flinke klus voor je maar het wordt vast prachtig!!

Lieve groetjes,
Rozmeen

Madelief zei

Hoi Miranda,

Jee, ik heb mij niet gerealiseerd wat een enorme klus dit was/is! Wat heb jij in de rommel gezeten. Ik ben blij voor je dat het nu de goede kant op gaat het jullie huis steeds meer wordt zoals jullie het in je hoofd hadden!

Een gezellige avond & lieve groet, Madelief

La Maison en Wonderboom zei

Het wordt prachtig, maar O,wat een werk. Heerlijk zo'n handige man en zoon;)
Het resultaat wordt verbluffend, wat zal jij bij zijn als het klaar is.

Groeten
Hermine

Yn'e Steeg zei

Jeetje wat een werk hebben jullie al verzet zeg.
Maar al dat werk, levert dan ook weer een prachtige woonkamer en keuken op!

Jantsje

Alle mooie dingen zei

wat een werk!
succes nog even
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Claudia zei

Wij hebben in hetzelfde schuitje gezeten. Het verbouwleed is inmiddels vergeten maar ons woongenot is er nog steeds!

Stina zei

meid enorm wat een werk hebben jullie verzet in jullie huis, heeft je lief nog wel de nodige energie voor!!!

Maar het resultaat mag er zijn, geweldig.
Liefs stina

Petra zei

wowwwww...wat een klus! wat zal het straks genieten worden!!! Groetjes, Petra

Tanja zei

Het wordt wel heel erg mooi Miranda, maar jeetje joh wat een werk, petje af voor jullie, wat zul je blij zijn als het af is.
Wel leuk voor ons om het zo te volgen, leuk hoor een update.
Lieve groet
Tanja

Colin zei

Het is een giga klus, maar wat wordt het mooi ... nog even volhouden hoor met stofhappen!

Jeanette zei

Wat een megaklus, respect voor wat jullie doen

Groet,
Jeanette

Monie zei

Jeetje wat een werk Miranda! Ontzettend , maar het resultaat zal ernaar zijn denk ik. Heel veel succes met het vervold!En straks weer lekker inrichten dat zal leuk zijn!

brocante roos zei

Wat een project zeg! Ik heb net het verhaal gelezen dat jullie al heel lang in een blokhut wonen, hoe houden jullie het vol...wij hebben 3 jaar in een woonwagen gewoond tijdens onze verbouwing en toen was ik het ook helemaal zat.
Gelukkig schiet de verbouwing bij jullie al aardig op, het ziet er al heel mooi uit.

Lieve groet Marjan

*Ingrid* zei

Ik denk dat alles mooi gaat worden Miranda!!groetjes van mij...

Room Seventeen zei

Oooh Miranda, ik loop ontzettend achter, heb allerlei posten van jou gemist, zag de Keulse pot voorkomen, las dat je een andere blog had, en nu beland ik midden tussen je verbouwingsfoto's. Wat een drukte bij jullie!Maar het gaat wel mooi worden zo te zien!!
Groetjes Hennie

peet zei

DUHHHH en ik maar denken dat is in de rommel zat !!! ha ha


fijn weekend
Liefs Peet

Net als Toen zei

Wat een werk. Maar ik weet zeker dat het ook helemaal naar je zin gaat worden.
Volhouden dus.
Liefs, Pauline

Net als Toen zei

Wat een werk. Maar ik weet zeker dat het helemaal naar je zin wordt.
Volhouden dus.
Liefs, Pauline

Desirée~ScrapDees zei

oh kreun als ik dit zie wordt ik er alweer moe van. We wonen eind van de maand hier alweer 3 jaar en hadden dit huis gekocht omdat we niets hoefde te doen. Nou inmiddels zit er een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer in, zijn er kozijnen vervangen, vloeren gesloopt, tuin leeggehaald en weer compleet aangelegd en zo kan ik nog wel even doorgaan, kortom het hele huis is aangepakt. Maar als ik dit hier zo zie, dan zijn jullie nog ergens bezig (geweest) pfff wordt er moe van hahaha, wel leuk, want alles wordt op deze manier zo je eigen hé! leuk!