21 januari 2011

KEULSE POT



VORIG JAAR IN NOVEMBER 2010 HEB IK 2 MOOIE KEULSE POTTEN GEKOCHT BIJ
ROOM 17.




(kik op de foto om de foto te vergroten)

MET DE KERST HAD IK DE KEULSE POT GEVULD MET AMARYLLIS EN WITTE TAKJE MET GLITTER EROP.
DE BLOEM BOL VAN DE AMARYLLIS WILDE EERST NIET UITKOMEN.
                              TOEN DE AMARYLLIS WAS UITGEBLOEID,
 HEB IK EEN TIJD ALLEEN DE TAKJES IN DE POT GELATEN. 
TOEN IK BIJ DE TUINCENTRUM WAS ZAG IK DIE PAARS GEDROOGDE BLADEREN.
DIE WAREN EIGENLIJK VOOR IN DE WC, VOOR IN EEN BLOEMSTUK.
MAAR HET PASTE ER NIET MEER BIJ.
DUS HAD IK ZE MAAR BIJ DE WITTE TAKJES GESTOKEN OMDAT IK ZE EVEN KWIJT MOEST.
PAAR DAGEN LATER KOCHT IK HYACINTEN EN DE ROZE BLEVEN OVER.
IK HEB DE HYACINTEN TOEN MAAR BIJ DE REST GEDAAN.
HET IS EIGELIJK EEN POT VOL REST MATERIAAL GEWORDEN.
TOCH VIND IK DIT WEL HEEL GRAPPIG GEWORDEN.
IK HEB NOG EEN KEULSE POT.
 MAAR DAAR ZIT KEUKEN GEREI IN!

 
IK HEB OOK NOG EEN ANDER NIEUWTJE!!!

IK HEB ER EEN BLOG BIJ!!
(MAAR MISSCHIEN HEB JE DE BLOG ONTDEKT)

MIJN ANDERE BLOG HEET;

THE BLACK BARN GARDEN

KLIK OP DE LINK EN JE KOMT ZO OP MIJN ANDERE BLOG!!





IK ZOU HET LEUK VINDEN ALS JE DIE BLOG OOK GAAT VOLGEN.

IK HEB OOK EEN NIEUWE POST GEMAAKT OP MIJN BLOG THE BLACK BARN GARDEN


LIEVE GROET,

MIRANDA










27 opmerkingen:

Maria zei

Wouw die is mooi,de kleur grijs vind ik geweldig
ik heb hier een bruinezoutpot staan.

Ik was al volger van je andere blog,heel leuk ook

fijn weekend liefs maria

Bonjade zei

Ziet er erg leuk uit in je keulsche pot.....
Om weer heerlijk van te genieten....
Ga even bij je andere blog kijken hoor.
Fijn weekend
Liefs

Bizzy @ home zei

Mooi zo je keulse pot! De hyacinten staan hier nu ook heerlijk te geuren.
Lieve groet, Renny

It's me zei

Je ben er maar druk mee......geweldig mooi die potten hoor...ik heb er ook een bij haar gekocht....fijn weekend,.....en ik volg je andere blog al natuurlijk!!....liefs van mij.....

Lynda zei

die keulse potten zijn altijd en overal leuk!!! wat een zon heb jij zeg, toch zeker niet vandaag?
Ik zat te wachten op de sneeuw die ons beloofd was.....maar ja.....niks gezien..;(.

Groetjes
Lynda

wonen met brocante zei

Mooie grijze pot! Daar komt alles mooi in uit. Ik ga gelijk even bij je andere blog kijken. In het midden van het land wel sneeuw vandaag!
Gr. Peggy

Floor zei

Heel leuk die potten idd en beterschap jij met je griep!!!

Rozet zei

Wat een mooie Keulse potten!
Ik ga ook nog even bij je tuin-blog kijken...

Goed weekend!
Groetjes, Jolanda

Yn'e Steeg zei

Keulse potten helemaal in! Jij hebt ze in ieder geval
Fijn weekend toegewenst, Jantsje

Petra zei

prachtige pot Miranda!! Mooi grijs. Fijn weekend!! Groetjes, Petra

Stina zei

mooi hoor zo'n keulse pot ik heb er één in het bruin daar staan in de zomer fuchia's in.

Fijn weekend groet Stina

Binnenpret zei

Wat een schitterende kleur heeft deze Keulse pot. Ik ben benieuwd naar je nieuwe blog... ik ga straks even kijken. Fijn weekend. Lieve groet, Sylvia

*Ingrid* zei

Wat mooi je keulse pot met je voorjaarsbloemen Miranda,het oogt heel mooi hoor!!!geniet van een mooi weekend....

Tanja zei

Leuk die pot met van alles en nog wat, ziet er heel mooi uit zo.
Je andere blog had ik al gevonden en me aangemeld als volger.
Heel fijn weekend.

Lieve groet
Tanja

"Création" zei

Hoi Miranda,

Wat goed dat je nu achter de tekst een effen kleur hebt gedaan, van de week keek ik, en waarschijnlijk ligt het aan mijn ogen of mijn leesbrilletje is niet meer zo goed maar kon het bijna niet lezen. Nu helemaal TOP!!! Suer mooi je keulse potten en het allerleitje wat er nu in staat is werkelijk enig.

Een heerlijk weekend wens ik je,
Liefs Josephine

marian zei

Hey Miranda! Hopelijk voel je je gauw beter.
Leuk die Keulse potten, en handig om altijd nieuwe dingen in te stoppen en mee te decoreren.
Groetjes,
Marian

Ambiente nostalgia zei

Bedankt voor je leuke reactie en je stem.
Die hoeden heb ik zelf gemaakt.



Ik ga je nieuwe blog ook volgen.

Fijn weekend,
Groetjes Dorine

Claudia zei

Zo zie je maar dat niets weer iets wordt...

puur wit zei

hoi wat leuk en wat staat dat mooi op dat tafeltje
gr sandra

Mayflower zei

Wat staat dat mooi die voorjaarsbloeiers in die stoere pot Miranda.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

oma leentje zei

Mooi die potten toch. Iedere keer denk ik ik ga er ook een kopen. Ik hoorde vanmorgen dat de kleur van geiten dus echt alles tussen wit en grijs bruin mode kleuren zijn . Grappig, ik ga even naar je andere blog.... Liefs Leni

monique zei

Hoi Miranda, ik heb me aangemeld als volger. Bedankt voor je berichtje. Je potten zijn erg leuk. Al vind ik ze leeg ook al mooi. Hier wil de ammaryllis ook niet uitkomen:-(

Ik doe graag mee met je give a way!

fijn weekend

Colin zei

Mooi die Keulse pot, geweldige aanwinst dus!

Jeanette zei

Ik heb ook zo'n Keulse pot gekocht, helemaal leuk!!
Ik doe graag mee met je give away van deze blog en heb het linkje op mijn blog gezet.

Groet,
Jeanette

Anja zei

Mooi je pot, leuk tafeltje ook. Ga zo even door naar je andere blog.
Fijn weekend, groetjes Anja.

with love zei

Wat een leuke blog heb je, ik ben gelijk volger geworden (snap niet dat ik dat nog niet was eigenlijk...)Wat staat dat leuk in die mooie pot! Ik vind ze ook prachtig die stoere potten!
Fijne avond nog, groetjes Erna

Desirée~ScrapDees zei

ben hier ook gelijk maar volger geworden, leuk hoor!