17 januari 2011

IK BEN ER WEER !!


LIEVE BLOGGERS,

IK BEN ER WEER HOOR!!

IK WIL JULLIE EERST EVEN BEDANKEN VOOR JULLIE LIEVE REACTIES.
IK WAS ER STIL VAN.

DAT JULLIE ZO HEBBEN GEREAGEERT OP MIJN BLOGPOST.
IK KEN MAAR 1 VAN JULLIE.
  DE REST HEB IK NOG NOOIT ONTMOET.
ALLEEN HIER OP BLOGLAND.
DAN ZOVEEL REACTIES!!
IK VOND HET HARTVERWARMEND.

HEEL ERG BEDANKT EN HET DEED MEE HEEL GOED!!

IK ZAL EEN KLEIN STUKJE VERTELLEN VAN MIJN SLECHTE BEGIN VAN DIT JAAR (1 JANUARI 2011)
IK WAS BIJ MIJN SCHOONOUDERS MET OUD EN NIEUW,
SAMEN MET MIJN GEZIN.
 MIJN SCHOONVADER HEEFT VORIG JAAR EEN AUTO ONGELUK GEHAD EN IS MET TE HARDE SNELHEID TEGEN EEN BOOM AANGEKLAPT.
AAN 1 DUNNE ZIJDE DRAADJE HEEFT HIJ HET OVERLEEFD.
HIJ WIST NIET MEER WIE WE WAREN.
ZIJN HELE HERSENS WAREN DOOR ELKAAR GESCHUD.
DAT KOMT LANGZAAM WEER TERUG.
 MAAR ER IS OOK SCHADE.
DAAR LIGT HET PROBLEEM!
HIJ DENKT DAT HIJ ALLES GOED WEET EN KAN.
 GELOOFD EEN ANDER NIET ALS DIE HEM PROBEERDE TE CORRIGEREN.

TOEN KWAMEN ER WOORDEN ........

DAT IS MOEILIJK !!
WANT HIJ WEET HET ALLEMAAL NIET ZO GOED MEER.
  KAN HET SOMS NIET MEER ZO GOED OP DE RIJ KRIJGEN ZEGT HIJ ZELF.

DAT IS MOEILIJK VOOR HEM EN VOOR ONS.

IK KAN ER NIET VEEL MEER OVER VERTELLEN OMDAT HET OVER MENSEN GAAT WAAR IK OM GEEF......


HET VERBOUWEN GAAT NAAR OMSTANDIGHEDEN GOED.
HET GAAT NIET HARD, MAAR DAT KAN OOK NIET, WANT WIJ ZIJN TOCH WEL ELKE DAG MET MIJN SCHOONOUDERS BEZIG.

MAAR DAAR KOMT OOK BIJ DAT MIJN MAN ALLES ZELF MAAKT.
ER GAAT VEEL WERK VOORAF VOORDAT IK KAN SCHILDEREN
IK ZAL IN DE VOLGENDE BLOGPOST EVEN EEN PAAR FOTO'S LATEN ZIEN VAN DE WOONKAMER.
VAN HOE VER DIE IS GEVORDERD.
MAAR ER IS OOK WEER WAT AF!!

DE WC !!!

 DIE FOTO'S LAAT IK DE VOLGENDE KEER WEER ZIEN.

IK HEB OOK LEUK NIEUWS.

MIJN DOCHTER IS VANDAAG 7 JAAR GEWORDEN.



DE AVOND ER VOOR HEEFT ZE ZELF ALLES VAN HAAR TRAKTATIE GEMAAKT VOOR HAAR GROEP 3 OP SCHOOL.





ZELF DEZE BLOEMEN GEMAAKT.



LEKKER HOOR!!



IK HEB OOK NOG EEN ANDER NIEUWTJE!!!

IK HEB ER EEN BLOG BIJ!!

MIJN ANDERE BLOG HEET;

THE BLACK BARN GARDEN

KLIK OP DE LINK EN JE KOMT ZO OP MIJN ANDERE BLOG!!



IK ZOU HET LEUK VINDEN ALS JE DIE BLOG OOK GAAT VOLGEN.
.


LIEVE GROET,

MIRANDA












.



46 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Fijn dat je er weer bent Miranda! De situatie met je schoonvader is heel vervelend, aan de ene kant kun je het hem niet kwalijk nemen maar het veroorzaakt wel de nodige spanningen en dat is niet prettig.

Gelukkig was er vandaag ook wat te vieren...hiep hiep hoera voor je jarige dochter! Wat heeft ze prachtige traktaties gemaakt zeg...ze zien er schitterend uit!

Op je nieuwe blog heb ik mij al als volger aangemeld en daar doe ik mee met je verrassings give away! Leuk dat je een tuin blog begonnen bent!!

Sterkte met je schoonvader en een lieve groet, Ingrid

Net als Toen zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter. Wat een leuke en vast lekkere cupcakes. De bloemetjes zien er zo feestelijk uit en ook zo voorjaarsachtig.
Ik hoop dat je schoonvader toch nog verder opknapt na dat ernstige ongeluk
En natuurlijk nog veel succes verder met de verbouwing.
Liefs, Pauline

Rozet zei

Hoi, wat fijn dat je weer terug bent!
En nu ga ik nog even op je andere blog kijken! Wat een moed, 2 blogs, ik vind 1 al tijdrovend (maar wel leuk)!

Groetjes, Jolanda

It's me zei

Heee Miranda ! leuk je bent erweer.......moeilijk het verhaal wat je verteld...ik heb dat met mijn moeder meegemaakt ....21 jaar geleden van het een op het andere moment een totaal andere vrouw....zo moeilijk ..als je hersens iets mankeren......sterkte meis...dikke knuffel en ik ga even bij je andere blog kijken ! liefs van mij...xxxx

It's me zei

Vergeet ik je te feliciteren met je dochter.....sorry !! van harte gefeliciteerd !!!..enne ik kan geen berichtje achter laten op je andere blog .....liefs van mij...

THE BLACK BARN zei

JE KAN WEER EEN REACTIE ACHTER LATEN HOOR, OP MIJN "THE BLACK BARN GARDEN" BLOG!!


LIEVE GROET,

MIRANDA

Stina zei

Fijn dat je er weer bent en wat triest eigenlijk voor je schoonvader en wat een wonder dat hij het overleefd heeft zeg.
Doe graag mee met je give away, leuk.
Van harte gefeliciteerd met je dochter en wat een super leuke cakejes, te mooi om op te eten, waar maak je die blaadjes van!

Kijk zo straks even op je andere blog. liefs Stina

THE BLACK BARN zei

Pink Princess heeft een nieuwe reactie op uw bericht "IK BEN ER WEER !!" achtergelaten:

Fijn dat je er weer bent meis. Joh wat een schrik voor jullie allemaal en zo verdrietig ook. Rustig aan hoor...Tis zo moeilijk he als mensen je niet meer herkennen enzo. Heb dat met mijn moeder meegemaakt...heel verdrietig

Gefeliciteerd met je dochter, een grote meid alweer

liefs van Marian en ga even je andere blog bewonderen

Yn'e Steeg zei

Ik wil gewoon eventjes zeggen;
Fijn dat je er weer bent!

Jantsje

P.s. en ik doe graag mee aan je giveaway hoor!

Floor zei

Gefeliciteerd !!!!!!!!! met je dochter enne zelf gemaakt die bloemen ? Je man maakt ook alles zelf ?
Uhhhh kan ik jullie inhuren?
Oh enne mijn zusje heet ook Miranda (nutteloze info maar zeg het toch even hahaa)

theeleuten zei

Wat triest dat verhaal van je schoonvader, lijkt mij moeilijk om mee om te gaan...sterkte!

Gefeliciteerd met je dochter!!
Enne wat ziet je blog er vrolijk uit , met al die kleurige foto's.....
Oja ik doe mee aan de give away.....
Fijn dat j er weer bent en denk aan jezelf....
Groetjes Evelien

Claudia zei

Gefeliciteerd met je dochter.

Fijn dat het inmiddels beter met je gaat. Mijn zussen en ik hebben met mijn moeder in hetzelfde schuitje als je vader gezeten, zo frusterend...

Meid wat ben je gelijk weer actief, twee leuke give-away's en dan ook nog een nieuw blog. Ik ga gelijk even kijken.

Tanja zei

Fijn dat je er weer bent Miranda, ik was al zo lekker aan je gewend geraakt ;-)
Vervelende situatie met je schoonvader, ik kan me goed voorstellen hoe moeilijk die situatie is.

Mooie foto van je dochter, de eerste, proficiat met zo'n mooi meisje.
Ik ga straks even op je andere blog gluren. Daar ben ik wel nieuwsgierig genoeg voor.

O ja, en ik doe mee met je give-away

Liefs
Tanja

Passione Helena zei

Daar is ze weer! Gelukkig...wat een heftige periode meid! Zorgelijk en erg moeilijk om daar mee om te gaan, maar het komt vast weer op zijn pootjes terecht, zoals je schrijft "het zijn mensen waar je om geeft".

Maar natuurlijk GEFELICITEERD met je kleine meid! Wat een prachtige traktatie! Daar kan ze mee aan komen op school, reken maar dat ze vele complimenten zal ontvangen..knap hoe, ze hier zelf aan mee heeft gewerkt!
Nouja en als het niet genoeg is nog een tweede blog..fantastisch, ik meld me meteen aan. Succes!

Ik wens jou en je gezin nog een hele fijne dag, geniet van je dochter!
Liefs Helena

Colin zei

Gefeliciteerd met Toetie en goed dat je weer terug in blogland bent. Familietoestanden zijn altijd lastig, maar gelukkig hebben jullie weer klusafleiding genoeg!

marian zei

Fijn dat je terug bent en wat goed die nieuwe blog van je, over je tuin, tja, die ga ik zeker volgen, dat zie je van hier! Laat die lente en zomer maar komen!
Happy Birthday voor dochterlief! Wat een PRACHTtraktaties heeft ze gemaakt zeg!
Veel sterkte in de situatie met je schoonvader. Dat moet voor iedereen heel moeilijk zijn om mee te leven en mee om te gaan.
Groetjes,
Marian

marian zei

Ben even gaan piepen op je andere blog! En volger geworden uiteraard. Wat een mooie bloemencollages enne dat hele veld met cosmossen daar onder de 'volgers', is dat jouw tuin??? Ik vind dat zoooo mooi, zo'n heel veld cosmossen en in mijn tuin doen die het niet. Heb het geprobeerd in potten maar dat is ook niets.
O ja, ik laat hier een reactie achter want op je andere blog kon dat niet.
Groetjes,
Marian

Servies en Brocante zei

Heel veel sterkte meid! Soms komt alles tegelijk en dan ook nog op de momenten dat je het niet kan hebben..ik wens je veel sterkte en energie want dat zul je wel nodig hebben..energie..
Ik hoop dat je een beetje een fijne week hebt .. en je hebt een prachtig dochtertje!!

Miranda zei

Fijn dat je er weer bent; wel een heftige tijd die jullie nu doormaken, de zorgen om je schoonvader en natuurlijk de verbouwing! Succes en sterkte gewenst voor de komende tijd.

Vandaag even genieten van de verjaardag van je prachtige dochter; gefeliciteerd en wat een prachtige traktatie hebben jullie gemaakt.

Lieve groet,
Miranda

Mayflower zei

Wat fijn dat je weer terug bent lieve Miranda, ik miste je toch een beetje hoor.
Meteen een leuke binnenkomer hier met je prachtige header en mooie postfoto's.
Nog van harte gefeliciteerd met je dochters verjaardag en wat een prachtige cupcakes heeft ze gemaakt, is er nog wat over want dan fiets ik even naar je toe hihi.
Wat moeilijk voor beide kanten om daar een weg in te vinden lieve meis, ik hoop voor jullie allemaal dat het iedere dag een stukje beter mag gaan.
Wat heb je een prachtige Give Away.....ik doe graag mee en link het op mijn blog en natuurlijk ga ik ook je andere blog volgen, ik ben dol op tuinieren.
Liefs, Mea

La Maison en Wonderboom zei

Wel een dag te laat, maar nog gefeliciteerd met je dochter. Leuke leeftijd 7 jaar. En wat knap om zulke mooie bloemen te maken.

Wat een heftig verhaal van je schoonvader Miranda, zoiets drukt begrijpelijk een stempel op de hele familie.

Wat een mooie giveaway en natuurlijk doe ik mee en ga je linken.

Lieve groet
Hermine

Marian zei

Fijn dat je er weer bent. Ik hoop voor jullie dat er een verbetering/oplossing komt in jullie moeilijkheden. Wat een prachtige cupcakes, als ze net zo lekker smaken als ze er uit zien... komt het helemaal goed. Van harte gefeliciteerd met je dochter!! Ik volgde je al stilletjes, heb me nu aangemeld! Groetjes Marian (salve)

Emmy zei

Wat ontzettend vervelend voor je schoonvader het zal niet meevallen voor hem en voor degene om hem heen ook niet. Sterkte hoor daarmee.

Wat een vrolijke cupcake's heeft de jarige gemaakt, als ze smaken zoals ze eruit zien heeft ze goed haar best gedaan, mmmm.

Zal eens een kijkje nemen op je tuin-blog, ik houd niet van tuinieren maar kijken is wel leuk.

Hartelijke groet Emmy

Schunsland zei

Natuurlijk ga ik als rechtgeaarde tuinliefhebber je andere blog volgen...
die zijn er al zo weinig, mooie tuinblogs.
Wel moestuinders en zo, en wonen met als zijspoor tuin, maar echte tuinblogs niet zoveel.

Kan het kloppen dat je geen reactie kan geven op je tuinblog? Of is dit iets nieuws van blogger? ik ben al meer zo'n blog tegen gekomen, maar het kan ook zijn dat het niet 'hoeft' van de blogger natuurlijk

Anja zei

Hoi Miranda,
Gezellig dat je er weer bent! Je hebt heel wat meegemaakt begrijp ik, moeilijk.
Ben erg benieuwd naar je woonkamer.
Wat heb je leuke traktaties gemaakt, mmmm!
Groetjes Anja.

little sweet things zei

Hai Miranda,
Wat fijn dat je weet terug bent.
Heel begrijpelijk dat het hele gebeuren rondom je schoonvader je niet in je koude kleren gaat zitten. Uit ervaring weet ik dat het weinig zit heeft om bij iemand met hersenschade in discussie te gaan. Het stukje takt en begrip zijn ze vaak een beetje kwijt.

Maar wat leuk dat je een tweede blog begonnen bent!
Het lukt mij ook helaas niet om een reactie achter te laten op je kersverse blog maar bij deze ik wil graag mee loten voor alle twee je give away's (oooh klinkt wel hebberig he)

Ik wil je ook nog van harte feliciteren met de verjaardag van de dochter ook al is het een dag te laat.
Lieve groetjes, Sas

Bonjade zei

Heerlijk dat je er weer bent....logisch met al het gebeuren rondom je dat je wel wat anders aan je hoofd had.....
Hopelijk knapt ie toch beetje bij beetje nog meer op....
En natuurlijk van harte met je prachtige dochter.
Wat een mooie dame......en zo groot alweer.
Geniet er maar fijn van.
Liefs

Saskia zei

Fijn dat je er weer bent en natuurlijk doe ik mee met je give away. Ik zal een link plaatsen.
Ga ook nog even naar je nieuwe blog.
Groetjes Saskia

Saskia zei

Hoi Miranda

Ik ben volger geworden op je andere blog. Klopt het dat je daar geen reactie kan plaatsen ? Ik wil ook daar graag meedoen met je Give away. Heb daar ook een link van geplaatst. Trouwens nog gefeliciteerd met je dochter net helemaal vergeten.
Nogmaals groetjes Saskia

It's me zei

Hoi hoi...het lukt nog niet om er een berichtje achter te laten hoor bij je nieuwe blog........liefs Ria....

almay`s home zei

Fijn om te zien dat je er weer bent. Wat bevind jij je in een moeilijke positie. Er komen dan zo gauw woorden van. Veel sterkte!

Ik ben benieuwd naar je huis. Ik denk dat het echt prachtig wordt.

Proficiat met je prachtige dochter. Wat een leuke traktatie heeft je dochter gemaakt. Een echte blikvanger.

Lieve groet en nogmaals sterkte!
Alma

Inka en André. zei

Hallo Miranda,allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter,heeft ze de traktatie’s zelf gemaakt?Knap hoor,ziet er heerlijk uit allemaal.
Wat een vervelende situatie met je schoonvader,erg moeilijk allemaal.
Leuk je tuinblog,heb net al even gekeken wij hadden afgelopen zomer ook een misschien dat ik hem nog wel weer eens oppak en er mee verder ga,vindt tuineren ontzettend leuk om te doen en erover te lezen en foto‘s mogen bekijken.

xxx

kienkele zei

Hoi Miranda, gefeliciteerd met je dochter en fijn dat je er weer bent. Ik vind de opmaak van deze blog prachtig, maar het leest wel erg moeilijk, of ben ik de enige die daar last van heeft......(jaaaa, ik word een dagje ouder). Heb me ook aangemeld voor je andere blog, leuk!
Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

Bizzy @ home zei

Fijn dat je er weer bent. Ik zal eens op je andere blog kijken. Maar ik doe niet mee met de give-away's. Nu mag een ander een keer wat winnen.
Nog gefeliciteerd met je dochter!
Sterkte met je schoonfamilie, erg moeilijk om daar mee om te gaan.
Lieve groet, Renny

Marianne@Songbird zei

Fijn dat je er weer bent en gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje.
Veel plezier met het bloggen over je tuin! En met de verbouwing natuurlijk.
Groetjes, marianne

G-style zei

Hallo Miranda,
wat een naar begin van het nieuwe jaar , gelukkig ben je er weer .....

Gefeliciteerd met je dochter , heerlijke leeftijd , geniet ervan !
Hoplijk heeft ze een geweldige dag gehad en konden jullie even je zorgen vergeten .
Ben wel erg benieuwd naar de resultaten van de verbouwing hoor , ga je blog in de gaten houden ......
fijne week verder , groetjes Gea

Alle mooie dingen zei

ik snap er niets van.. ik dacht toch echt dat ik je volgde.. maar blijkbaar niet.. dus ik ga je nogmaals volgen en ik wil graag mee doen met je give away
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Elsina zei

Hartelijk gefeliciteerd met je dochter! Tijd vliegt he?

Nou ik heb je wel gemist hoor, blij dat je weer terug bent. Wat rottig van de troubles in je familie en ook dat er niks aan te doen is. Ik hoop en wens toch op beterschap met je schoonvader, zal voor hem ook niet makkelijk zijn.

We zitten hier ook in de dozen en te wachten op een verbouwing (twee kinderen gaan het huis verlaten ergens dit jaar, maar wanneer is niet zeker, dus alles staat hier tijdelijk in dozen). Heel vervelend, dus ik begrijp een beetje hoe het zit met de verbouwing.

Ik zie dat we beide fans van Bruce Springsteen zijn trouwens :) (hoorde net je mediaspeler op je blog).

Groetjes dan en sterkte!
Elsina

p.s. ik doe niet mee met je give away, wel heel mooi, maar verzenden naar buitenland buiten Europa is zo superduur en het is breekbaar.

Monie zei

Hoi Miranda , wat vervelend voor jou en je familie. Ik wens jullie veel sterkte. Het zal moeilijk zijn.

The Summer Porch zei

Good Morning Miranda~ I'm sorry to read the news regarding your father, What a hard time for him and the family these things are never easy and I wish him and your family well!
Your daughter is adorable, such a pretty picture. Congrats on your second blog I will head over there shortly. All the very best to you!
Rosemary...

queenieshome zei

wat n leuke give away ,ik doe mee !
Sterkte met je schoonvader ,wat kan iemands leven ineens veranderen he ?
En gefeliciteerd met je dochter ,mooie cupcakes hoor

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Och heden wat een verhaal...dat is niet makkelijk voor jullie allemaal...het allerbeste toegewenst en sterkte met alle ervaringen waar tegenaan wordt gelopen...

en van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!

Veel
groetjes, Veronique

peet zei

Hoi Lieve Miranda
Je bent er weer !! en met wat voor post !!! een mega !! ja als je er een tijdje uit bent geweest heb je weer veel te melden !!
Wat een vervelende situatie met je schoonvader , ik hoop dat je alles een plekje kan geven en dat het weer goed gaat komen !
Van harte gefeliciteerd nog met je dochter , en wat een heerlijke cake jes had ze gemaakt !!
Ik ben heel benieuwd naar de foto s van je verbouwing ... onze kozijnen gaan er morgen in !!!jippie eindelijk ..
Ik ga ook even rond neuzen op je andere blog !
Fijne dag en veel sterkte !!
Liefs Peet

marja zei

miranda nog van harte gefeliciteerd met je dochter en wat een super leuke cakejes!!!!!

valt allemaal niet mee voor je!!!!

lieve gr. marja

Inmaculada zei

Hello Miranda,
I love giveaways, beatifull pot
Thank you for this chance.

Michelle zei

Ik wil ook heel graag meedoen aan je give away en plaats de een link op mijn blogs.

Groetjes Michelle