21 december 2010

KERST IN EEN BOUWPUT.




EERST WIL IK IEDEREEN EEN MOOIE WARME LIEFDEVOLLE KERST TOEWENSEN!!

DAN AAN AL MIJN VOLGERS EN NIET VOLGERS VAN MIJN BLOG.

IK WIL JULLIE BEDANKEN VOOR HET LEZEN VAN MIJN BLOGPOST.
VOOR ALLE LIEVE REACTIES DIE IK HEB GEKREGEN DE AFGELOPEN JAAR.
IK VIND HET HEEL FIJN DAT JULLIE EEN REACTIE OP MIJN BLOG ACHTER LATEN.
DAT DOET ME GOED!!

IK HEB VEEL VRAGEN GEHAD OF IK AL IN MIJN HUIS ZIT.
JA, IK ZIT IN MIJN HUIS.
  MAAR HET IS NIET AF.
ER MOET NOG VEEL GEBEUREN.
WE HADDEN GEHOOPT, DE WOONKAMER EN DE HAL AF TE HEBBEN.
MAAR DAT IS NIET GELUKT.
ER IS WEL HEEL VEEL GEBEURT HOOR!
HET WOONHUIS WAS EEN HUIS MET ALLEEN 4 MUREN EN EEN DAK .
MEER WAS ER NIET OVER, NA HET STRIPPEN VAN HET HUIS.
DAARNAAST DOET MIJN MAN DE VERBOUWING ZELF.
 MAAKT HIJ ALLES ZELF TOT AAN DE KASTEN EN PLINTEN AAN TOE.
DAAR GAAT HEEL VEEL TIJD IN ZITTEN.
MAAR HIJ DOET OOK NIEUWE DINGEN, DIE HIJ DAAR VOOR NOOIT HEEFT GEDAAN ZOALS HET AANLEGGEN VAN EEN CV INSTALLATIES, DE PIJPLEIDINGEN EN RADIATORS.
ZODAT HET WARM IS IN HET HUIS.

VLOEREN IN HET HUIS ZIJN VERVANGEN EN GEÏSOLEERD, NIEUWE ELCTRA AAN GELEGD ENZ.
(maar dat heeft hij al vaker gedaan.)

MAAR DOOR HEEL VEEL NARE DINGEN, DIE HET AFGELOPEN JAAR, AAN BIJ DE ZIJDE VAN ONZE FAMILIE ZIJN GEBEURD.
VERLOOPT HET VERBOUW PROJECT NIET ZOALS GEWENST.
WE HADDEN GRAAG MET DE KERST KLAAR GEWEEST.
MAAR DAT IS NIET GELUKT OMDAT FAMILIE VOOR GAAT OP VERBOUWING.
DUS BIJTEN WE ONS ER WEL DOORHEEN.
SOMS IS HET WEL MOEILIJK.
IK WORDT GEK VAN DE TROEP EN HET STOF.
HET NIET KUNNEN VINDEN VAN DINGEN DIE IK ZOEK.
GELUKKIG HEEFT RON 2 WEKEN VRIJ IN JANUARI EN HOPEN WE HET WOONKAMER PROJECT AF TE HEBBEN.
MET ALLE GELUK IS HET HELE HUIS VAN BINNEN EN BUITEN AF VOOR DE ZOMER.
ALS ER GEEN GEKKE DINGEN GEBEURD IN ONZE FAMILIES OF MET ONS ZELF.

MAAR OM TOCH EEN BEETJE KERST GEVOEL TE KRIJGEN HEBBEN WE TOCH EEN KERSTBOOM NEERGEZET.

IK BEN GEK OP SINTERKLAAS, KERST EN OUD EN NIEUWE.
IK VIND HET DE MOOISTE TIJD VAN HET JAAR.
IK HOU VAN KERST VERSIERINGEN EN OLIE BOLLEN.
VOOR VUURWERK HEB IK OOK EEN ZWAK.
OOK AL IS HET MEER IETS VOOR MANNEN.
NOU, IK DOE NET ZO HARD MEE.

MAAR  IK HEB OOK NOG ANDER LEUK NIEUWS.
 IK HEB 103 VOLGERS!

IK GA EEN GIVE AWAY WEG GEVEN IN HET NIEUWE JAAR.
MAAR NIET 1, MAAR 2 GIVE AWAY'S
IK GA MET DE KERST EN OUD EN NIEUW NADENKEN WAT MIJN GIVE AWAY GAAT WORDEN.
 DUS DIT WORDT VERVOLGD!!

NU MAAR EVEN KIJKEN WAT IK IN MIJN KERSTBOOM HEB HANGEN.
EN IN DE LUCHT BOVEN MIJN EETTAFEL.
ZIET ER ALLEMAAL ANDERS UIT.
ALS JE MUREN GESTRIPT ZIJN.










KLEUREN ZIJN DIT JAAR OUD ROZE, DONKER ROZE, PAARS, LILA EN WIT
IN MAT EN GLANS.

IK HEB ELK JAAR EEN ANDERE KLEUR IN DE BOOM
OF THEMA.
NIET DAT IK ELK JAAR ANDER BALLEN KOOP.
IK KOOP ALTIJD IN DE UITVERKOOP WANT HET SCHEELT WEL MEER DAN DE HELFT.
IK COMBINEER VEEL STIJLEN DOOR ELKAAR.




HIER STAAT MIJN KERSTBOOM IN MIJN TOEKOMSTIGE KEUKEN.





AAN HET PLAFON HEB IK EEN HELE GROOTTE TAK HANGEN.
WAAR IK KERSTLICHTJES IN HEB GEDAAN.

3 GROOTTE KERST STERREN.

DE FOTO TOONT NIET ZO MOOI OMDAT HET PLAFON ER NIET IN ZIT.
MAAR IN HET ECHT IS HET HEEL SPROOKJES ACHTIG.




LIEVE GROET,

MIRANDA

44 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoi Miranda, ik wens je in 'de bouwput' hele fijne kerstdagen toe...en ik hoop dat je aankomende zomer door mag brengen in een prachtig paleisje!!

Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Mooie boom, mooie kleuren in je boom, ik zie niet ineens je gestripte muren. Ik vind dat je ondanks 'de troep' er een supergezellige sfeertje van hebt gemaakt.
Ik heb een groot respect voor jou om in zo grote verbouwing te overleven met je kinderen.
Ik wens je hele fijne, liefdevolle feestdagen en dat 2011 heel veel van je wensen in vervulling mag brengen.

Veel liefs
Tanja

almay`s home zei

Dag lieve Miranda,

Wat een verhaal meid! En dan nog tijd hebben om die leuke knuffel voor mij te maken! Ik geniet er wel heel erg van en mijn kamer en keuken geuren heerlijk naar je zeep!

Ik vind je boom echt prachtig maar ik kan me voorstellen dat je af en toe moedeloos wordt van de dingen die nog moeten gebeuren. Maar wat zal het mooi worden!! Je geduld wordt beloond!

Heel veel plezier en gezelligheid met de kerst toegewenst en geniet van elkaar!

Groetjes en lieve groeten!
Alma

Claudia zei

Zo herkenbaar...

Saskia zei

Ik vind je boom schitterend, ik ben helemaal weg van de kleurtjes in de boom. Zo gezellig bij jou ondanks je verbouwing.
Ik wens jullie ook heel fijne dagen.
Groetjes Saskia

little sweet things zei

Lieve Miranda,
Wat goed van je dat je kan accepteren dat het voor nu niet anders is en er gewoon het beste van maakt. Soms gaan dingen gewoon anders als dat je hoopt.
Ik wens jullie ook hele fijne, gezellige en warme dagen toe.
Geniet van elkaar.
Liefs, Sas

Stina zei

Wat een hele mooie gezellige post en wat heb jij een leuke knuffel voor Alma gemaakt

Bedankt voor je kaart en tot blogs geniet zoals altijd weer van je post

Liefs Stina

Mayflower zei

Je heb zo'n prachtig versierde boom staan lieve Miranda, dat ik de gestripte muren en plafond niet eens zie. Want ondanks de verbouwing heb jij er toch maar een sfeervol kersthuis van weten te maken. Ik hoop dat in het nieuwe jaar alles meezit voor jullie zowel met de verbouwing als in de familie en dat je een jaar vol warmte, liefde en goede gezondheid tegemoet kan zien.
Ik wens je hele warme en gezellige kerstdagen toe en al het goede voor het nieuwe jaar.
Liefs, Mea

Emmy zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Het valt soms niet mee hé verbouwen, er komt heel wat bij kijken en er komen en gebeuren ook vaak dingen die je niet voorzien had. Maar houd moet ooit komt het goed.
Fijne feestdagen hoor, groetjes Emmy

Sanneke Panneke zei

Wat jammer dat het niet is gelukt zo voor kerst, maar je boom ziet er gewldig uit. En ik kan me voorstellen dat die takken met lampjes aan die nog kale balkjes een geweldige sfeer geven.En, na zo lang in de verbouwing maakt natuurlijk wel dat je straks extra gaat genieten als het af is. Hele fijne feestdagen gewenst, en warmte en sfeer, dat maak je toch het meest zelf.
Lieve groet Monique

Net als Toen zei

Wat zo'n boom dan wel niet in jullie "bouwput" doet; het brengt zoveel sfeer !
Ik snap best dat het je af en toe even duizelt als veel tegenzit, maar houdt moed het gaat vast goed komen. Dan maar wat later, maar het komt goed.
Liefs, Pauline

Thuis bij Tjits zei

ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, wij zaten de laatste jaren met kerst ook steeds in een bouwput en vieren dit jaar eindelijk in een verbouwde en gezellige woonkamer kerst, hoop dat dit voor jou volgend jaar ook het geval zal zijn!!
maar je kerstversiering is top! de takken aan het plafond vind ik ook erg leuk.
en bedankt voor je mooie kerstkaart, vind hem geweldig!!

lieve kerstgroet, Tjitske

marian zei

Hey Miranda! Het is altijd fijn hier even langs te komen hoor. Wat hebben jullie al een boel werk verzet toch! Dat hebben we in verschillende posts al kunnen zien. Allemaal prachtig! Dus met jullie woonkamer komt alles gegarandeerd ook in orde. Ik kijk al uit naar de vorderingen volgend jaar. Wat fijn dat je man alles zelf doet en ik denk dat zoiets dan inderdaad wel eens vertragingen oploopt want uiteraard komt er wel eens iets tussen en gaat familie voor alles.
Je kerstboom is PRACHTIG geworden! Zo vrolijk en kleurrijk, heel mooi! Ook de dingen 'in de lucht' zijn heel sfeervol. Zo'n sterren zag ik al op verschillende blogs en ik vind ze zo prachtig. Je bent er echt in geslaagd een leuke kerstsfeer te creëren.
Je kaartje op het einde vind ik echt heel leuk! Ik hou van die vintage plaatjes. Vond je die op internet of zijn die van je zelf? Ik heb vandaag gelijkaardige prenten afgedrukt om dan in te kaderen.
Heel fijne kerst en een goede start van het Nieuwe jaar!
Groetjes,
Marian

Miranda zei

Goed dat je er ondanks alles de moed inhoud; 2011 wordt jullie jaar... volgend jaar staat de prachtige boom in een mooi ingericht huis!

Wat een mooie kerstkaart, de plaatjes in je banner vind ik ook al zo prachtig.

Fijne feestdagen!

Groeten,
Miranda

"Création" zei

Hoi Miranda,

Wat een sprankelende boom hebben jullie en de kleuren zijn helemaal naar mijn idee. Eigenlijk heb ik bijna jaarlijks veel paars/lila/cerise tinten met zilver en glas objecten. Soms gaan de dingen niet zoals je ze voor ogen hebt, maar met verdriet in de familie stagneert zo'n project gewoon, en heel logisch ook want dan is dat even helemaal niet elangrijk. Heel goed van je da je toch een heerlijk sfeer hebt neer gezet. En je plafond versieringen vind ik echt heel sprookjesachtig!!!

Berdankt voor je lieve Kerstkaart, prachtig die nostalgische sfeer, daar hou ik erg van.

Wens je fijne harmonieuse Kerstdagen, en al het goede voor 2011.

Lieve groet, Josephine

Anja zei

Het ziet er supergezellig uit, ondanks dat je huis nog niet klaar is.
Fijne feestdagen groetjes Anja.

Room Seventeen zei

Ik wens je fijne feestdagen en ik hoop dat de bouwput in het nieuwe jaar een fijn paleisje wordt.

Jeanette zei

Ik wil je allereerst bedanken voor her volgen van mijn blog. Heb nu meer tijd om mijn nieuwe volgers te bezoeken. Heb met interesse je post gelezen en ga je dan ook graag volgen. Ik ben heel benieuwd hoe je huis er uit gaat zien.

Fijne dagen in je (kerst)huis en ik wens je veel succes met je verbouwing in het komende jaar.

Groet,
Jeanette

Bizzy @ home zei

Eigenlijk ben ik al met kerstreces, maar toch even reageren. Wat een super boom en tak heb je gemaakt. Je bent wel dapper om er toch iets gezelligs van te maken. De moed was mij wrs. allang in de schoenen gezakt. Ik wens je heel veel liefde, geluk en gezondheid in jullie toekomstige huisje. Het is straks toch speciaal om op terug te kijken...weet je nog onze eerste kerst in de bouwput...sterkte als het even niet meevalt.
Lieve groet, Renny

It's me zei

Ik vind het zo superrr wat je hebt gedaan !! echt dit word jullie kerst let maar op !! stoer!! mooie boom !! geniet van een heerlijke kerst !!.......van alles maar vooral van elkaar......xxx....xxx...xxx.....

Rozet zei

Hoi Miranda,

Zo zag het er bij ons vorig jaar ook uit in de woonkamer met latten en leidingen aan het plafond... het is goed gekomen, en dat gaat bij jou vast ook gebeuren! Gisteren bedachten de heren hier in huis dat ze wel een begin met het slopen van een kamer boven (toekomstige badkamer) konden maken, met als gevolg dat er nu weer allemaal stof door de kieren in de woonkamer is gekomen. Was net kerst-schoon!

Je boom is heel leuk geworden, lekker kleurrijk!

Fijne dagen,
groetjes, Jolanda

marja zei

heel mooi zo hoor!!!!!
voor jou ook hele fijne kerstdagen miranda!!!!!!

lieve gr. marja

ZoutHout zei

Dank je voor je lieve reaktie, wat een heerlijke kerstsfeer bij jou :) Wens jouw natuurlijk niet minder.

liefs uit Zweden en als je in de buurt bent je weet het he.

Fluitenkruid zei

Ik denk dat jullie met veel plezier hier op terug gaan terugkijken, juist omdat het anders is. Fijne dagen!

Monie zei

Jammer dat het niet gelukt is om het af te krijgen Miranda. Je hebt er toch een heel gezellig sfeertje van gemaakt! de tak is helemaal super leuk! Ik wens jou en je gezin hele fijne dagen en een goed nieuwjaar.Groetjes van Monie

Dani zei

Prachtige boom heb je! Maar ik vind vooral die tak aan je plafond super, heel erg mooi!
Groetjes
Dani

lia zei

Vervelend dat het dan even niet zo gaat zoals je zou willen. Maar soms zijn andere dingen nu eenmaal belangrijker.
Je hebt ondanks alles toch een gezellige kerstsfeer neergezet.
Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen meid.
Geniet ervan. En alvast een veel geluk in het nieuwe jaar.

lieve groet Lia

Colinda zei

Goed dat je ondanks dat je huis nog lang niet klaar is, er toch een heel gezellig kerstsfeertje hebt gemaakt. Zo komen jullie dagen wel door ... lekker bijtanken en dan in 2011 weer verder aan al die projecten die er nog te doen zijn. Wie weet blog je over 12 maanden met foto's in kerststijl in een huis wat af is!

Groetjes en hele fijne dagen,
Colinda

Hannekie zei

ik vind het geweldig dat je zo een mooie boom hebt tussen al je bouw toestanden. geweldig hoor. jij ook heel fijne dagen
gr hannie

Prulletje zei

Het beloofd wel iets moois te worden, en wat je nu hebt gedaan is wel heel uniek en ziet er prachtig uit, geniet maar hoor, alles op zn tijd ;-)

Juule zei

Hej, wat een leuke reactie. Dank je wel. En ik ben helemaal jaloers.. je zit in een verbouwing. Heerlijk..een huis strippen en weer opbouwen zoals jij t hebben wilt. Ik mis het zo.. Ons huis is drie jaar geleden grondig hersteld en de winkel afgelopen augustus..dus als je nog een bouwval weet...;-) Geniet van jullie 'gammel hus' want het is wel je thuis...enne als je fotos hebt.. mag ik dan es spieken??
God Jul en tot gauw
Juule

Petra zei

Hoi Miranda, ik vind dat je het heel mooi versierd hebt!! zo weet je van zelfs een verbouwing iets sfeervols te maken! prachtig die tinten zo bij elkaar. En petje af hoor! ik kan er helemaal niet goed tegen als het een troep is en je idd niet kunt vinden wat je zoekt.Ik ga eerst volger worden, leuke blog heb je! Groetjes, Petra

Marieke Reintjes zei

Hoi Miranda, zag dat je mijn blog had bezocht, dank voor je berichtjes, heb ondertussen jouw posten bij gelezen...begrijp dat je in een verbouwing zit???
Knap hoor, dat je het dan toch zo gezellig maakt..
Fijne feestdagen, lieve groet, Marieke

Ingeborg Kramer zei

Hoi Miranda,

Leuk dat je mijn blog hebt bezocht ! Bij jou ziet het er ook gezellig uit hoor! Lekker veel kleur in de boom zie ik al! En mooi die kerststerren van papier, zie je veel nu he?
Ik wens je gezellige dagen toe met je dierbaren.
Tot blogs weer.
Groetjes van Ingeborg

Petra zei

Ja ik hou ook wel van verbouwing, lekker plannetjes maken. Het moet ook niet te snel gaan soms kan je nog net weer veranderen. Als het maar warm is in huis dan is het gezellig en genieten van wat al wèl af is i.p.v. druk maken om wat niet af is.

Fijne kerstdagen!

*Ingrid* zei

Hey Miranda,ondanks alle werken in jullie huis zie ik toch de kerstgezelligheid!ik wens jou en je familie een hele warme en gezellige kerst toe!liefs...

Greet zei

Miranda,
Ik weet zeker dat je een mooie Kerst zult beleven in de bouwput! Het ziet er echt prachtig uit!!Zo gezellig!
Ik wens jou en je familie een heel mooi Kerstfeest!
Dikke kus,
Greet

Thamar zei

hoi hoi

Nou ik wens jou en familie ook geweldige kerstdagen toe.
Nu vind je het erg al die rommel maar misschien wordt dit wel de aller gezelligste kerst die je ooit heb gehad???
Ik hoop dat volgend jaar een beter jaar word voor jullie.

gr Thamar

Elly-My Everyday Things zei

Dat vind ik nou stoer: een kerstboom neerzetten terwijl je eigenlijk soms best wel gek wordt van de rommel! Gelukkig toch lekker kerst in huize Black Barn!
Ik wens jou en je gezin hele fijne dagen toe!

Musje zei

Bouwput of niet,ik vind je kerstboom prachtig,slim om in de uitverkoop te kopen,ik deed dat ook altijd,maar nu wil ik alleen nog het oude zilver,dus het roze en de bruine gebruik ik niet echt meer,ik wens je hele fijne kerstdagen,lieve groet Joke.

peet zei

Lieve Miranda
Ik wil jou en je familie een hele fijne kerst toewensen !!
Ik ben zeer benieuwed hoe het bij je gaat worden !! maar ik weet zeker dat het goed gaat komen .... ook al gaat het niet zo snel als je wilt !! Het ziet er desondanks je verbouwing super uit hoor !!Ik vond het leuk je te ontmoeten , en het zal vast niet de laatste keer wezen !!
Je hebt een prachtige banner gemaakt , helemaal mijn ding !!! Maar dat weet je wel ..

Ook wil ik je een heel mooi 2011 toewensen !
Liefs Peet

De sfeer van ..... zei

Wat een sfeertje heb je gemaakt in je huis(nouja..huis ;-) ) Ik wens je iig nog veel sterkte en succes met de verbouwing. Gaat helemaal goed komen en volgend jaar kerst zal je vast in je huis zitten (toch?)

Groetjes van Petra

Catharina Maria zei

Bedankt voor je meeleef berichtje op mijn Catharinas-love .
Wens je een goed uiteinde en een heel gelukkig , gezond 2011 .
♥RINI♥

Ger zei

.......Dan ben ik nou eindelijk eens door jou blog gaan lezen en kijken......en ik kan je verzekeren dat er van mijn kant veel respect is voor jou!!

Hoe jij in deze grote verbouwing zo'n geweldig mooie kleurige kerstsfeer weet te creëren.

Dan moet de rest van het huis straks ook een plaatje worden na de verbouwing.

Keek al even in twee kinderkamers, wat super gezellig is het daar.
Jullie mogen met recht trots zijn op al het werk.

Goed werk heeft tijd nodig, en ik hoop dat het jullie in het nieuwe jaar meezit en de verbouwing volgens plan gaat verlopen!!!

Succes!!!
Liefs,
Ger