06 december 2010

GLUREN IN DE NIEUWE SLAAPKAMER VAN MYRON


DIT IS MYRON ZIJN NIEUWE KAMER.

WE WONEN NU 3.5 JAAR IN DIT HUIS.
HET EERSTE WAT KLAAR WAS.
WAREN DE KINDERKAMERS.

MYRON WAS TOEN 6 JAAR DAT HIJ HIER KWAM WONEN.
NU IS HIJ 9 NOVEMBER 10 JAAR GEWORDEN.
HADDEN WE BESLOTEN OM TOCH MAAR EERST ZIJN KAMER VOOR DE
TWEEDE KEER TE DOEN.

IK WEET HET, VELEN DENKEN NU WAAROM NIET DE WOONKAMER.
DIE WIL JE TOCH ZO GRAAG VOOR KERST AF HEBBEN.
DAT IS OOK ZO.
MAAR DIT PROJECT IS ZO GROOT OM MET ZE TWEEËN TE DOEN.
DAN KAN HET NOG WEL EVEN DUREN VOOR DAT HIJ AAN DE BEURT IS.
  VOORDAT WIJ HET ZELF IN DE GATEN HEBBEN ZIT HIJ OP HET VOORGEZET ONDERWIJS.
MYRON HELPT ONS ALTIJD MET KLUSJES EN TIMMEREN.
 DAT WIJ HEM EEN NIEUWE SLAAPKAMER GUNDE.





DE OUDE SLAAPKAMER VAN MYRON.


ALLEEN WAS IK TE LAAT OM EEN FOTO TE MAKEN VAN DE OUDE SITUATIE.
HIER ZIE JE DAT WIJ AL ZIJN  BEGONNEN MET OPKNAPPEN.

DIT BED HADDEN WE 3,5 JAAR GELEDEN GEMAAKT VAN TUINHOUT.
IK HAD HET BED ONTWORPEN EN RON HEEFT HET GEMAAKT.
OORSPRONKELIJK ZIT ER EEN RIET MATTEN DAK OP .
DAT HEB IK NU VERVANGEN DOOR GOLFPLAAT.
RIETMAT IS NIET MAKKELIJK SCHOON TE MAKEN.
ER BLIJFT TE VEEL STOF AANHANGEN.





HOUTEN LOCKER

DIE KASJE IS EEN ONTWERP VAN MIJ ZELF.
NAAR HET IDEE VAN EEN LOCKER DIE JE BIJ IKEA KAN KOPEN.




POSTER BEHANG

OMDAT DE MUUR  EEN STRUCTUUR HEEFT.
KAN JE ER NIET ZO OP BEHANGEN.
DUS HEBBEN WE ER EEN SCHILDERDOEK( HOUTEN FRAME MET HARDBOARD)
ER VOOR GEHANGEN.
HET GEEFT NU DIEPTE IN DE SLAAPKAMER.
TOEN BEHANGEN MET EEN POSTER BEHANG.





DIT IS MYRON'S SLAAPHUT MET ERONDER ZIJN BURO.


DE KLEUREN OP ZIJN BED / DRESSOIR METALLIC MUURVERF
GROEN EN LICHT BLAUW VAN GAMMA.
DEZE KLEUREN IN METALLIC VERF GEVEN  EEN HEEL MOOI EFFECT.





BINNEN GLUREN IN ZIJN SLAAPHUT.


HIJ HEEFT EEN NIEUW HOOFDEINDE GEKREGEN.
EERST ZAT ER EEN HOUTEN PLANK.
NU KAN HIJ ER LEKKER TEGEN AANLEUNEN.





 ZO ZIET DE SLAAPHUT / BURO ERUIT !


NAAST DE SLAAPHUT ZITTEN PLANKEN WAAR HIJ ZIJN BAKKEN MET LEGO KAN NEERZETTEN EN WAAR ZIJN HAMSTERKOOI STAAT.




VISSENKOM

HIJ WOU GRAAG WEER VISSEN IN ZIJN SLAAPKAMER.
DUS HIER ZIJN ZE DAN.

DE AUTO KOPLAMPEN SCHILDERIJEN ZIJN GEKOCHT BIJ ACTION.
DIE ZAG IK DAAR EN DACHT DAT PAST MOOI BIJ ZIJN THEMA.
DE SCHILDERIJEN VORMEN EEN DRIE LUIK.

HIJ HAD ZELF AL EEN OLD TIMER DEKBEDHOES UITGEKOZEN VOOR ZIJN SLAAPKAMER.
DUS DAT WAS DE RODE DRAAD VOOR ZIJN KAMER.






LICHTGEVENDE KOPLAMPEN


DIT SCHILDERIJ HEB IK EEN LEUKE DRAAI AANGEVEN.
IK HEB KERSTLICHTJES AAN DE ACHTERZIJDE DOOR HET DOEK GEDRUKT.
NU IS HET NET OF DE KOPLAMPEN ECHT ZIJN.




MYRON

HIER ZIT DE LIEVERD NA ZIJN EERST NACHT SLAPEN.
HIJ HEEFT LANG BIJ ZIJN ZUSJE OP DE KAMER GESLAPEN.
VANWEGE DAT WIJ MET ZIJN KAMER BEZIG WAREN.




ZO DEZE KLUS IS AF !!



STUART LITTLE

WIE DEZE FILM KENT,WEET DAT DE FILM OVER EEN PRATENDE MUIS GAAT.
 DIE GAAT ZEILEN OP EEN BOOT.
MYRON HEEFT GEEN MUIS MAAR EEN HAMSTER.
AFGELOPEN ZOMER IS ZIJN HAMSTER OVERLEDEN.
DAAR HAD HIJ VEEL VERDRIET OM.
DUS ALS VERRASSING HADDEN WE OOK EEN NIEUWE HAMSTER GEKOCHT.


HAMSTER

            MAG IK JULLIE VOORSTELLEN DIT IS
             MEVROUW SNOOPY.
           DIT IS HET, HET GLUREN IS OVER.


                                                                   LIEVE GROET,
                                                                                                 MIRANDA

33 opmerkingen:

Lynda zei

die komt voorlopig niet meer van zn kamer!!! wat een stoere kamer Myron!!! En dik verdient als ik het goed begrijp!!!! Veel plezier!!
groetjes
Lynda

It's me zei

Hoi Miranda....wat een geweldig mooie jongens kamer !!! echt mooi gedaan!!....stoer!!!.....liefs fijne week Ria....

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige stoere kamer...en wat hebben jullie daar een werk van gemaakt zeg! Reuze knap om dat allemaal zelf te doen, daar neem ik mijn petje voor af! Hele grote complimenten dus!

Lieve groet, Ingrid

marian zei

Wat is dit mooi Miranda! Dit toon ik best niet aan de kids hier!!! Ons huis is nog helemaal niet in orde, ik word er soms echt moedeloos van maar ik heb niet zo'n klusser in huis en bovendien vindt die niet-klusser dat het allemaal wel goed is zoals het is en dat we tevreden moeten zijn met hoe het is, tja... maar ik zou ook erg graag leuke kinderkamers hebben, alhoewel, intussen zijn de kinderen al pubers geworden... Ooit zei ik: "Er is nooit een mooie babykamer geweest maar ik wil toch mooie kinderkamers hebben!" Tarara, wishfull thinking! Ik blijf dus gewoon genieten van alle projecten die ik op jouw en andere blogs tegenkom en van alle mooie interieurs in blogland. Hoe zeggen ze dat: je moet blijven dromen, wel, dat doe ik dus!
Groetjes en nog eens proficiat met de mooie kamer!
Marian

almay`s home zei

Hoi Miranda,

Dat is nog eens leuk binnen gluren bij je zoon. Ik snap het best dat deze ruimtes voor de kinderen belangrijk zijn om op orde te hebben. Maar is dit al in je nieuwe huis of nog in het huis waar je momenteel woont. Ik vind het een prachtige ruimte!

Je man en jij vullen elkaar heel goed aan. Jij bedenkt het en je man voert het uit!
Het ziet er super uit!

Groetjes
Alma

Elsina zei

Prachtige kamer, orgineel en creatief! Compliment!

Yn'e Steeg zei

Superklus, met een super mooi resultaat!
Ik kan me voorsetllen dat Myron hier ontzettend blij mee is!

Fijne dag toegewenst, Jantsje

Nonnelien zei

Wat een super kamer en wat een leuke ideeen heb je daar in verwerkt!!
echt geweldig!!
Groetjes Nonnelien

Colinda zei

Kijk, dat is nog eens leuk ... even gluren bij blogburen, kan me voorstellen dat hij héél blij is met zijn kamer, mooi hoor!

Anoniem zei

Nou daar zitten heel war uurtjes werk in maar het is een stoere kamer geworden.

Gr Stina

Mayflower zei

Wat leuk om even bij je binnen te gluren Miranda. Wat een prachtige jongenskamer heeft Myron gekregen en wat een leuk al die eigen ontwerpen, zoals het bed en de drieluik van autokoplampen met de lichtjes erin. Ook de locker vind ik geweldig. Volgens mij is Myron niet meer van zijn kamer af te krijgen hihi.
Nu met volle kracht weer aan jullie woonkamer zodat jullie volgende Kerst daar kunnen vieren.
Fijne dag en een lieve groet, mea

brocaatje zei

Wat een stoere kamer is het geworden!
Prachtig echt een jongenskamer,heb zelf alleen meiden maar vind het super zo'n jongens kamer.
Voorlopig speelt hij boven denk ik haha
groetjes karin

oma leentje zei

Jeetje wat een mooie kamer. Die zit voorlopig snor. Leuk die laatste foto van zijn hamster. Mens echt genieten die kamer . SUPER!!!!!!!

little sweet things zei

Wat een geweldige stoere grote jongens kamer hebben jullie er van gemaakt. Denk dat hij nu wel heel veel uurtjes op zijn mooie kamer zit te genieten.
En die hamster... wat een droppie! Afgelopen weekend heeft de hamster van mijn oudste dochter het begeven, fatboy heette die. Ondanks dat ze al 19 jaar is denk ik dat er toch heel snel weer een nieuwe gaat komen.
Groetjes, Sas

Bonjade zei

Allereerst wat een stoere man zeg.....
Nog stoerder is zijn gave, vette kamer.
En leuk de nieuwe bewoners erin ;)
Liefs

marja zei

wat een te gekke slaapkamer miranda en wat stoer ook!!!
wat zal hij ook blij zijn met deze kamer!!!!

lieve gr. marja

~*~ saskia ~*~ zei

Ik hou zo van die stijl! Een heel gezellige kamer heeft je dochter met de prachtige naam!
Een fijne avond Miranda xxx

Bizzy @ home zei

Wat een gave, stoere kamer! Echt super zo deze slaaphut. Daar zal hij vast blij mee zijn.
Lieve groet, Renny

Normal Daily Chaos zei

ziet er super uit echt een gave grote jongens kamer. helemaal goed gedaan. wat zal hij blj zijn.

groetjes

Room Seventeen zei

Superleuke jongenskamer!Mooi!

Binnenpret zei

Hallo Miranda,
Nou ik kom ook (eindelijk) even op bezoek, hoor. Je hebt écht een prachtige kamer gemaakt voor je stoere vent. Leuke kleuren.
Groetjes Sylvia

Greet zei

Beste Miranda,
Wat heb jij een mooie gezellige blog!! Ik vind de achtergrond heel goed gekozen bij de naam Black Barn.
En proficiat met de kinderkamer! Die is echt heel origineel!
Lieve groet,
xx
Greet

G-style zei

Wat een prachtige slaapkamer heeft je zoon gekregen , echt helemaal geweldig !!
Zulke leuke ideeen hebben jullie uitgevoerd , dat ,met de koplampen moet je patent op aanvragen joh , wat een geinig idee .....

Wens hem nog veel plezier maar dat zal vast lukken in zijn eigen domein.

Fijn weekend, lieve groet van Gea

*Ingrid* zei

Prachtig werk geleverd Miranda,je stoere bink zal zich in de nopjes voelen met zo'n mooie kamer!!!!fijn weekend...liefs

Elly-My Everyday Things zei

En zo blijf je maar bezig....! Maar het is wel een keileuke, stoere kamer geworden! Zo'n bed wil elke knul wel! Succes met jullie woonkamer (gaat het lukken voor de kerst?) en andere klussen!
Nog een fijne Zondag!

ZoutHout zei

In 1 woord: Geweldig :) wij hebben ook altijd eerst de kamers voor puber&puber klaar gemaakt net als jullie zodat ze tenminste een eigenplekje hebben.

liefs uit Zweden

Anja zei

Ik heb het heerlijk zitten bekijken, muziekje erbij lekker! Wat is je zoons kamer mooi geworden echt gaaf! Ik heb een dochter en een zoon en moet zeggen dat je je op de jongenskamer ook heerlijk uit kan leven. Erg leuke post. Je hebt er een volger bij!!!
Lieve groet Anja.

Net als Toen zei

Mijn complimenten hoor. Wat is dit een geweldige kamer geworden. Lekker stoer.
Liefs, Pauline

Marianne@Songbird zei

Wat een mooie kamer! Ik weet zeker dat je zoon bere blij is met dit project. Hardstikke mooi en origineel.

Rozet zei

Hoi Miranda,

Bedankt voor je berichtje in mijn nieuwe weblog! Ik heb me inmiddels ook bij jou als volger aangemeld.
Ik heb nog niet alles kunnen lezen, maar deze kamer voor jullie zoon is echt prachtig geworden! Ook leuke originele ideeen, zoals die lichtjes in die koplampen, je moet er maar op komen!

Groetjes, Jolanda

queenieshome zei

Hai Miranda
Wat leuk dat je op mn blog kwam kijken
Wat een geweldige blog heb je ,(heb nog niet alles gezien maar kga je zeker volgen !)
en wat n geweldige stoere kamer heeft je zoon gekregen zeg ,daar zal ie wel blij mee zijn
Ja voor je het weet zijn ze het huis uit hoor (onze zoon is pas op zn eigen gegaan ,vandaar ,time flyes ....

Kind An Huys zei

Wat een stoere, gave kamer, wat zal Myron trots zijn!!
En heerlijk slapen....
Lieve groet, Anne.

Inka en André. zei

Hallo Miranda,super wat een geweldige stoere kamer,toppie,hoor.


xxx