23 november 2010








HIER ALVAST EEN PAAR WINTER FOTO’S. 
OM EEN BEETJE TE WENNEN AAN DE WINTER DIE ER DEZE WEEK AANKOMT.
***


HERE A FEW WINTER PHOTOS.
TO GET USED TO THE WINTER.
AT THE END OF THIS WEEK BEGINS THE WINTER IN THE NETHERLANDS.







DEZE FOTO’S HEB IK VORIG JAAR GEMAAKT VANUIT MIJN TUIN.
HET RIJP AAN DE BOMEN GAF ZO EEN MOOI SPROOKJES ACHTIGE SFEER.
DAT MOEST IK EVEN VASTLEGGEN OP FOTO.

  ****

THESE PICTURES I MADE LAST YEAR FROM MY GARDEN. THE RIME ON TREES GAVE A BEAUTIFUL FAIRY-TALE LIKE ATMOSPHERE. THAT I HAD TO COMMIT TO PHOTO.

                                   
                       LIEVE GROET,

                                                        MIRANDA


 

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat zijn prachtige foto's, het is inderdaad altijd zo'n mooi gezicht als de bomen van een laag rijp zijn voorzien! Bij jou helemaal, want je woont daar in een hele mooie omgeving!

Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

oooooooooooooh wonderschoon!!!!!!!!

Stina zei

Wat kijk jij mooi het weiland in zeg.
We wachten maar af of er sneeuw komt.

Liefs Stina

Logement it Foarhus zei

Hallo Miranda,

Ook geen verkeerd plekje om te wonen, wat prachtige verstilde foto,s van dat wat komen gaat. Ik verheug me er nu al helemaal op,

groetjes Pauline

marian zei

Miranda, wat vind ik dit prachtig! Zo'n zicht op het open landschap, wat een ruimte! Heeeel mooi!

Je zal intussen al wel door hebben dat ik vanuit mijn tuin geen zo'n plaatjes kan schieten ;-)

Vele groetjes,
Marian

gewoon gezellig zei

Prachtig!!
We wachten het af....ik ben er klaar voor!

Groetjes Hilde

Hannekie zei

brrr..ik heb er eigenlijk nog geen zin in maar jah..we wachten maar af
gr hannie

Marga zei

Hele mooie foto's, maar laat het nog even uitblijven, want........bbbrrrr koud als je uit bed stapt.....ijslaag op de voorruit dus krabben......langzaam rijdende auto's....glad oppassen.Fietsen...hele eng. Maar...inderdaad wel een heel mooi gezicht en er is ook heel veel pret in de sneeuw.
Op naar de winter.
Groetjes Marga
Groetjes Marga

Passione Helena zei

Wat een sprookjeswereld om te zien! Ik heb er vorig jaar ook zo van genoten! Vrieskou, zonnetje en en witte wereld...kom maar op!

Fijne dag!
Liefs Helena

Bizzy @ home zei

Als ik dit zo zie, krijg ik er stiekum toch wel een beetje zin in. PRachtige foto's, Miranda.
Lieve groet, Renny

*Ingrid* zei

Prachtige natuurfoto Miranda!!

fijne dag nog...

Net als Toen zei

Heerlijke winterfoto's. Wat een ruimte om jullie huis.
Het mag deze winter weer net zo worden hoor !
Liefs, Pauline

Tanja zei

Mooie foto's Miranda, inderdaad helemaal een wintersfeertje dat van je foto's afkomt. Mooie omgeving vooral met sneeuw lijkt me dat genieten van achter het raam.

Groetjes
Tanja

almay`s home zei

Hoi Miranda,

Wat woon jij op een mooi plekje. Kan me voorstellen dat het het wachten op je nieuwe huis waard is! Ga je het nog redden voor de Kerst?

Groetjes
Alma

Kom Achterom zei

Ik ben super jaloers hoor! wat een uitzicht zeg! wauw
wat is het toch mooi om buitenaf te wonen.
Je het maar veel mazzel hoor!
hoe gaat ie met de verbouwing!
fijne week
Yolanda

Room Seventeen zei

Altijd een mooi gezicht die rijp op de bomen. Hier nog geen sneeuwvlokje te zien trouwens.

ZoutHout zei

Ze zijn prachtig, maar gewend ben ik al hoor :)

liefs Marion

lia zei

Mooie plaatjes, maar ik wacht liever nog even met nieuwe maken.

fijn weekend, lia

Petra zei

Hier doe je het toch allemaal voor? Een beetje verbouwen is dan niet zo erg, toch?
Leuke kindertjes heb je.

Groetjes Petra