18 september 2010

TIKKIE JE BENT HEM.


TIKKIE
                                                                        
                                     JA, JULLIE WETEN HET AL IK BEN OOK GETIKT.
                                 
                                     Door MAYFLOWER ben ik getikt.
                                     Ik had alleen even de tijd nodig om het blog onderwerp
                                                                  te maken.
                                     Nou, hier komt het antwoord op de vragen.



                            Wat zijn mijn 4 dingen uit mijn bureaula.

                              Ik heb eigenlijk op dit moment geen bureaula, laat staan een bureau.
                              Door de verbouwing van het hele huis zijn al mijn spullen opgeslagen.
                              Dus ik heb wat dingen bij elkaar gezocht en een foto gemaakt.


Normaal heb ik een computer op mijn bureau staan.
Maar dit is de voorloper er van.
Ik heb een la vol met papier, pennen, potloden, enz.
Ik krijg straks een computerkast in mijn verbouwde huis.
Die gaat mijn man voor mijn maken.
Jullie zien dat later wel als het zo ver is.


Wat zijn de 4 dingen uit mijn tas.

Die heb ik eigenlijk niet.
Nou, ik heb er wel 1 maar die gebruik ik alleen als ik naar school ga.
Wat er in zit is; portemonnee,sleutels, mobiele telefoon en studie boeken.


Wat zijn de 4 dingen uit mijn slaapkamer.

Dat willen jullie niet weten.
Maar ik geef een tikje van de sluier.
Ik ben aan het verbouwen en naast met ligt cirkelzaag.

Wat zijn de 4 dingen die ik erg leuk vind op dit moment.



Als eerst koken / bakken / marsepein taarten maken enz.
Ik vind dat erg leuk en ik heb makkelijke eters als het om mijn kinderen en man gaat.
Dus koken is dan ook leuk.



Fotograferen en filmen
Dat vind ook erg leuk om te doen.



Schilderen vind ik ook erg leuk.
Al is het voor mijn huis.
Maar daarnaast vind ik schilderijen maken ook erg leuk.
Tekenen doe ik ook graag en veel.

En dan het vierde, dat is natuurlijk decoreren van het huis.
 Tuinieren dat is 5, maar dat mocht geloof ik niet.



Wat zijn de 4 dingen die jullie nog niet van mijn weten.

Dat ik 13 jaar was dat ik mijn vader verloor aan leverkanker.
Dat ik hem op de dag van vandaag nog steeds mis.
Het lijkt na mate dat ik ouder word, word het gemis steeds groter.

Dat ik  ik 4 broers en 1 zus heb.
Mijn oudste broer is 19 jaar ouder dan ik.
Ik de jongste, het nakomertje.
Mijn moeder was 42 jaar toe ik geboren werd.
Mijn vader was 48 jaar.

Dat ik 15 jaar was dat ik mijn man ontmoette.
 We nog steeds gelukkig getrouwd zijn.
Na 6 jaar samen zijn, zijn we getrouwd en dat is nu 17 jaar terug.

Het laatste punt, dat is te veel om op te noemen.

Wat zijn de 4 dingen die ik altijd had willen doen.
( maar nog niet heb gedaan )

Ik zou graag op vakantie willen naar IERLAND /AUSTRALIË.

GITAAR les nemen.

PAARD rijles nemen.

Naar LILLE gaan in september.
 Maar dan moet ik alleen en dat vind ik niet zo gezellig. 


Dit was het dan .
Jullie weten nu wat meer van mijn.
Maar gelukkig nog niet alles.


Lieve groet,

Miranda



                                      

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Leuk om te lezen Miranda...als je maar wel voorzichtig met die cirkelzaag doet!

Wat ben je je vader jong verloren...juist in die jaren had je hem hard nodig. Maar gelukkig ben je niet veel later je man tegengekomen, waar je zo gelukkig mee bent!

En inderdaad...je moet niet alles verklappen, er mag best wat te raden blijven!

Nog een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Stina zei

Hoi Miranda, we zijn weeer helemaal op de hoogte van jou.
Leuk om te lezen.
Jij heb je vader ook jong verloren, ik ook zelf was ik elf jaar, hij is aan een hart stilstand overleden.
Zoiets vergeet je nooit meer, en het gemis blijft hé.
Fijn weekend liefs Stina

~*~ saskia ~*~ zei

Leuk dit zo te lezen over je, Miranda.
Ik heb 3 Miranda-briefjes in de grote giveaway schaal gedaan, fingers crossed!
Een gezellige zondag. xxx

Carina zei

Hi Miranda, leuk om wat meer over jouw persoonlijk te lezen.
Succes met de studie, best pittig naast verbouwing en gezin.

Fijne zondag, warme groet van Carina

Irma zei

heej Miranda wat een leuke post heb je ervan gemaakt, met prachtige bijpassende foto's.
ik was ook zo jong dat ik verkering kreeg met mijn man en ook nog steeds gelukkig vetrouwd hij is mijn beste maatje.
Het verlies van een papa op 13 jarige leefdtijd vind ik heel heftig en het gemis met het ouder worden dat hoor ik vaker.
Je bent een creatieve dame wauw wat maak je leuke dingen en mocht je nog eens zo'n heeeerlijke taart maken komik op de koffie;-))

groetjes irma

Mayflower zei

Wat leuk Miranda dat je mee heb gedaan met het Tik-spelletje en wat leuk om je zo iets beter te leren kennen. Wat heb je er leuke foto's bij gemaakt. Prachtig die oude typemachine en ik ben heel erg benieuwd hoe alles is geworden als de verbouwing achter de rug is.
Wat triest dat je je vader op zo'n jonge leeftijd heb verloren, dat blijft een groot gemis.
Zet voor mij ook maar een kopje klaar als je weer een taart gaat maken, vooral die van marsepein, dan schuif ik samen met Irma aan hihi.
Lieve groet, Mea

G-style zei

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog , ik vind het ook erg leuk om hier te komen maar mis af en toe ook bepaalde dingen zoals deze post.......
Mooi om even wat meer van je te weten op deze manier , Lille zou ik ook nog willen , gitaarles heb ik gehad , paardrijden zou ik wel willen maar waarschijnlijk niet durven en Ierland lijkt me ook wel wat .........een mens moet wat te wensen hebben he , die van jou zouden best kunnen, gewoon doen !
Fijne dag , lieve groet Gea