20 september 2010

TAARTEN # TAARTEN # TAARTEN



TAARTEN MAKEN

Dat is 1 van mijn hobby's die ik graag doe.
Maar door de verbouwing komt het nu in het nauw.
Maar ik kan straks weer aan de gang.
Mijn kinderen zijn in November en Januari jarig.
Natuurlijk komt de sint, Kerstman en oudjaar er weer aan en dan kan  ik lekker uit mijn bol gaan met
marsepein / fondant .






DEZE TAART HEB IK GEMAAKT VOOR MIJN ZUS DIE WERD 50 JAAR.
















Ik heb vorig jaar een cursus taart maken gedaan.
Sindsdien ben ik deze taarten aan het maken.









DEZE TAART HEB IK ALS EERST GEMAAKT VOOR MIJN MAN ZIJN VERJAARDAG!


LIEVE GROET,

MIRANDA























                                                              

11 opmerkingen:

Irma zei

prachtig allemaal zo mooi en wat een waterratje super hoor na 3 maanden dat is heeeeel snel.groetjes irma succes met de verbouwing ik duim voor je dochter

lia zei

Als ze net zo lekker smaken als dat ze er uitzien, dan is het helemaal een feestje.

fijne week
groet Lia

Home and Lifestyle zei

Dit is Kunst met een hoofdletter, dit zijn echt geen gewone taarten! Ze zien er prachtig uit, haast zonde om er het mes in te zetten hi hi!

Wens je dochter veel succes met het afzwemmen!

Lieve groet, Ingrid

Hannekie zei

ooo deze zijn mooi zeg. ik heb eens samen met mijn zoontje bij een banketbakker zo een taart gemaakt voor de winter met leuke sneeuwpopjes, zulk leuk wer. maar die van jou zijn wel erg mooi
gr hannie

Stina zei

Hey miranda, zeg wanneeer komt er een taart deze kant op, hihi...grapje..!!
Oohh wat geweldig joh, weet niet wat ik zie.
lijkt me best wel moeilijk.
Een hele fijne smakelijke avond, op heb je ze al op!
Lieve groetjes stina

Hannekie zei

hoi
http://www.burbriantiek.nl/site/nl/home.php
dit is de website van de loods. echt heel gaaf..
gr hannie

Mayflower zei

Staat de koffie al klaar hihi. Jee...wat maak jij een prachtige taarten Miranda, echt kunstwerkjes en het water loopt me in de mond.
Wat goed van je dochtertje dat ze nu al zo snel mag afzwemmen, ik wens haar veel succes.
Lieve groet, Mea

Kaatje zei

Wat een mooie taarten. Als ze net zo lekker zijn....
groetjes, Karin

Dani zei

Wat een kunstwerken zitten er tussen, zonde om op te eten. De mooiste vind ik het witte hart met rode bloempjes..schitterend!
Leuk hobby!
Groetjes
Dani

Colinda zei

Wat een ontzettend leuke taarten maak je! Dat zijn al cadeautjes op zich.

Groetjes,
Colinda

Bonjade zei

Prachtig zijn ze stuk voor stuk...bijna zonde om op te eten....;0)
Ze smaken vast ook nog heerlijk.
Leuk dat je bij me kwam buurten, ik ga je volgen hoor.
Fijne dag