02 september 2010

SOAP





SOAP

Geeft bubbels als het met water in contact komt.

Die bubbels geven jou een vrolijk en blij gevoel.

Ze zijn transparant met mooie kleuren er in.

SOAP

Ruikt lekker en is zacht op de huid.

Je wast je eigen er mee schoon en alle vuil was je er mee weg.





Deze zeepjes heb ik zelf gemaakt.
Het is yoghurt zeep met Frambozen geur.




Op een mooie schaal.


LIEVE GROET,

MIRANDA
                                                                                          

6 opmerkingen:

Stina zei

Ze zijn mooi geworden die zeepjes.
En dan in het rose, nou dat is echt mijn kleur.
Staat leuk in het mandje

Gr Stina

Mayflower zei

Ohhh...wat zien die zeepjes er prachtig uit en wat zullen ze heerlijk ruiken, ik hou wel van die fruitgeuren.
Heb je heel leuk gedaan Miranda.
Wij wonen trouwens niet zo heel ver bij elkaar vandaan, ik was gisteren bij Jayne van de ZinkenViool en toen hadden we het over Bloggen (ja waar praat je anders over hihi) en toen had ze het over Miranda van de Black Barn, wat leuk hè.
Nou meis een fijne avond.
Lieve groet, Mea

Het Witte Luik zei

wat lief en mooi! echt leuk dat je dat zelf hebt gemaakt, knap! fijne avond, Marjo

Dani zei

Wat knap! Ziet er erg leuk uit.
Ik ga je blog volgen hoor!
Groetjes
Dani

marja zei

wat knap miranda dat je zo je eigen zeep maakt en wat staat het ook gezellig zo in het schaaltje!!!

lieve gr. marja

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat zien die zeepjes er leuk uit zeg....en dan yoghurt met frambozen! Jammmm, je zou ze zo opeten! :)

Groetjes, Veronique