12 september 2010

KASTEN KAMER



Het vervolg van de kasten kamer.

We zijn druk bezig met de kasten kamer, maar ook met het hele huis.
Kasten kamer vordert aardig .
Mijn man heeft alles zelf gemaakt en gefreesd, ook deze kasten.
Ik heb het bedacht, de kleur stelling van de kasten kamer en ik ben alles aan het schilderen.





Alles is hier gemaakt door mijn man en ik ben onwijs trots op hem.
Hij doet alles na zijn werk en heeft ook nog een drukke baan.
Dus lief, vandaag is het ook je verjaardag en wordt je ook nog 41 jaar (wat hij niks vindt)

Van harte en vele jaren.

DIKKE ZOEN !!!!!!!

MIRANDA





7 opmerkingen:

Het Witte Luik zei

Gefeliciteerd! Leuk dat je hem en zijn kluswerk in het zonnetje zet. Het is ook inderdaad heel wat om na je baan thuis weer verder te gaan met verbouwen enz. Groetjes Marjo

Dani zei

Van harte gefeliciteerd! Handig zo'n handige man.
Groetjes
Dani

lia zei

Gefeliciteerd, en dat word een prachtige kamer.
En 41... nog een broekie dus.

fijne dag

Colinda zei

Gefeliciteerd en wat fijn toch hè, zo'n handige man in huis die maakt wat jij bedenkt. Het wordt vast heel mooi die kastenkamer!

Groetjes,
Colinda

Stina zei

Gefeliciteerd met je man hoor, hoera!!
Wat zijn jullie ijverig, fijn hé als je een man hebt die alles kan, die heb ik gelukkig ook.

Liefs Stina

Kom Achterom zei

Gefeliciteerd hoor!! en wat handig zeg Zo'n handyman hé heb ik ook hoor!!
en natuurlijk ga ik je ook volgen!! super gezellig!
leuk dat je bij me langs kwam. Welkom in de club van verslaafden hihih super leuk hoor bloggen
!! iK wens je een fijne week
Yolanda

almay`s home zei

Proficiat met je man. Hij is nog handig ook! Mooi wat hij allemaal maakt!

Groetjes
Alma