15 september 2010

GLUUR MAAR DOOR HET SLEUTELGAT.

SNEAK PREVIEW



ZO JE KON HET TOCH NIET LATEN OM TE GLUREN





KOM JE EVEN BIJ MIJN GLUREN!!




  IK LAAT JE ALVAST EEN KIJKJE NEMEN IN MIJN BADKAMER.
DE BADKAMER IS NOG NIET AF.
DEZE BADKAMER HEB IK ONTWORPEN EN GESCHILDERD.
MIJN MAN HEEFT AL HET TIMMERWERK GEDAAN.
TERWIJL HIJ HELEMAAL GEEN TIMMERMAN IS.
MIJN MAN HEEFT ALLE GLEUVEN IN DE LAMBRISERING GEFREESD.
DE BADKAMER IS BEDOELD VOOR DE OUDERS (WIJ DUS).
DE KINDEREN GAAN STRAKS IN DE DOUCHE BENEDEN.
          




DEAE WC POT LIJKT WEL NET OP EEN BLOEMPOT.
DE WC POT ZIT LEKKER.(vind ik erg belangrijk)






ZO NU WEER GENOEG GEGLUURD.



TOT DE VOLGENDE BLOG MAIL.

LIEVE GROET,

MIRANDA















Oja, ik was natuurlijk getikt door Mayflower en van de weekend ga ik daar een blog mail aan besteden.

9 opmerkingen:

Stina zei

doe graag even gluren bij jou,hihi...jullie hebben nog wel even werk.
Bij ons moet de wc ook nog een keer opgeknapt worden.

Lieve groet Stina

Colinda zei

Een eigen ouder-badkamer, dat is super zeg!
Succes met klussen.

Groetjes,
Colinda

Irma zei

ohhhh dat gaat prachtig worden en ja die kans krijg je niet iedere dag om door het sleutelgat te gluren.
heerlijk jullie eigen badkamer en de kids ook niemand loopt elkaar zo in de weg,
ben benieuwd naar het eind resultaat, groetjes irma

Mayflower zei

Wat ziet dat er al prachtig uit Miranda en wat leuk dat we even bij je naar binnen mochten gluren. Nou wil ik natuurlijk ook weer even gluren als het klaar, want ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat.
Lieve groet, Mea

Dani zei

Dat ziet er heel erg veelbelovend uit.
Groetjes
Dani

Home and Lifestyle zei

Wat leuk om hier al je verbouwingen te kunnen gaan volgen. Dit ziet er al veelbelovend uit!

Een fijn weekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

P.S. Gezellig dat je meedoet aan mijn give away! En nu naar het werk...ik ben al aan de late kant :-)

Hannekie zei

ooo alleen het zinnetje ..de kinderen krijgen een eigen badkamer..zucht. maar het wordt echt geweldig zeg. ik ga je volgen want wil nu natuurlijk weten hoe het verder gaat
gr hannie

le ciel flamand zei

Jullie lijken mij wel zeer professionele klussers! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Groetjes, Annelies

ZoutHout zei

Wat leuk om zo even door jullie sleutelgat te gluren, succes met de verbouwing:mooiebloemzitpot! thxs for the tip :)

groetjes Marion