28 september 2010

# BED PROBLEMEN #


Nee, het is niet wat jullie denken.
Ik heb geen bed problemen in het echt hoor.
Maar meer hoe ik mijn hoofdeinde ga maken.
Boven mijn bed heb ik een raam van 100 cm breed.
Daar onder komt mijn bed en nu ben ik overal aan het neuzen voor ideeën.
Eigenlijk ook voor de hele inrichting en style van mijn slaapkamer.





Ik ben gek van dit behang .


Ik hou van wit tinten, sobere donkere kleuren,
maar vooral ook van kleur.
Dit behang staat al een poosje naast mijn bed en ik vind het nog steeds prachtig.

Dus denk ik dat ik hier toch voor ga.


Alleen dat hoofdeind in combinatie met dat raam, daar ben ik nog niet uit.
Wat er nu staat is aan vervanging toe.
Misschien hebben jullie een idee, plaatje of een site waar ik een idee vandaan kan halen.

Aan twee zijde zit een houten wand.

De rest is van gipsplaat en bedoeld om daar behang tegen te doen.

Ik hoop dat jullie een leuk idee vinden of weten.


Lieve groet,

MIRANDA



Ik heb ook nog een leuke blogsite voor jullie.
Daar heb ik de foto's van 1ste collage van.
Rest van de foto's zijn van mijn.





8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Och...gelukkig maar...ik wilde je al verwijzen naar een therapeut hi hi!

Ik wil binnen nu en een paar maanden ook de slaapkamer opknappen, dus ik ben ook her en der - op internet en in woonbladen - inspiratie aan het op doen. Daar probeer ik ideeën vandaan te halen en uiteraard ook op andere blogs!

Veel succes! Lieve groet, Ingrid

Irma zei

dat behang wauw!!!!!!!in combi met wit heel veel wit, aan weerskant een oude gebladerde houten Luik of opnieuw geverfd als je dat liever wilt en zie ik aan het plafon nou een balkenplafond??????volgens mij wel wat gaaf, ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken, groetjes irma

Dani zei

Je hebt alvast hele mooie sfeerplaatjes verzameld.
Erg leuk behang, ik houd ook zeker van die stijl.
Succes met bedenken!
Groetjes
Dani

Mayflower zei

Ohh....ik kan niet kiezen....wat een prachtige inspiratie zie ik op de collage Miranda, daar moet je toch zeker uitkomen, ik ga straks gelijk een kijkje nemen bij haar.
Maar tja....daar ben jij niet mee geholpen. Ik heb mijn bed ook onder het raam van de dakkapel staan en heb geen hoofdeinde.
Maar jij heb niet zo'n groot raam en zou aan beide kanten van het raam een louvre-luik kunnen plaatsen met daaraan aan brocante lampje, is het snoer ook meteen weggewerkt....
Ben benieuwd naar alle reacties, ik zag nu trouwens dat Irma het ook al over luiken had.
Succes.
Lieve groet, Mea

lia zei

En ook ik dacht meteen aan luiken naast het raam. Zo te zien komen die dan mooi gelijk uit met de zijkant van het bed. Dan heb je een mooi geheel.
En dat vrolijke behang is ook heel leuk in combinatie met fris wit.

Succes en ga even bij die blog kijken.
lieve groet Lia

Passione Helena zei

Ik zou me ook wel even uit willen leven hihi.

Ik dacht ook aan luiken of shutters.
Ik zou voor één wand of behangpanelen gaan en zoveel mogelijk rust houden. Het andere raam waar het kastje onder zit, aanpassen op hoogte waardoor het een inbouwkast word met een verdiepte venterbank. Ik roep maar wat;-)

Succes met het opdoen van ideeën!
Lieve groetjes Helena

marian zei

Helemaal in harmonie met je blogachtergrond zou dit

http://www.songbirdisnesting.com/2010/09/repurposed-wood-headboard-other-bedroom.html

je misschien wel aanspreken maar je zit natuurlijk wel met een raam waar je rekening moet mee houden.
Je zou zo'n hoofdeind kunnen laten doorlopen van de ene muur naar de andere en tot net onder het raam laten komen en wat naar voor laten komen zodat daar dan ook onmiddellijk plaats is om wat op te zetten of zo? Ik zie het zo voor me maar begrijp je een beetje wat ik wil zeggen??
Groetjes en veel plezier met het hoofdeindproject!
Marian

~*~ saskia ~*~ zei

Veel succes, Miranda, ik vind je behang al super!
Een fijn weekend. xxx