27 augustus 2010

VOGELHUISJE





Vanmiddag heb ik samen met mijn dochtertje van 6 jaar gewinkelt.
Om nieuwe ideeën op te doen voor het huis dat wij aan het verbouwen zijn.

Ze houd van kleur net als ik eigenlijk.
Ik zeg tegen haar we gaan even naar de zinkenviool.

Even kijken of er weer wat leuks was.
Ze was al helemaal weg van de winkel ze keek haar ogen uit.
Toen zag ze het kinderhoekje en daar zag ze deze stoffen vogelhuisjes.
Ze was er helemaal gek van.
Ze wist meteen al waar ze de vogelhuisjeS wou ophangen.



Onder haar papieren lamp.
Het is nu net een luchtballon.

Haar slaapkamer heb ik helemaal zelf rondom beschilderd .
Ze slaap in haar eigen sprookjes verhaal.

LIEVE GROET,

MIRANDA


3 opmerkingen:

Stina zei

Hoi, leuk zijn die vogelhuisjes zeg.

Rose is ook mijn kleur.

Goed weekend, groetjes Stina

Mayflower zei

Ohhh...wat zijn ze lief die vrolijke vogelhuisjes van stog en wat heb je ze een mooi plekje gegeven. Je dochter heeft echt een sprookjeskamer, dat heb je mooi gedaan die wandschilderingen.
Ja, de Zinkenviool is een prachtige winkel en iedere heb je weer ogen tekort om al dat moois te bekijken. Ik woon er trouwens niet ver vandaan.
Lieve groet, Mea

~*~ saskia ~*~ zei

Je vogelhuisjes zijn zoooo schattig, Miranda!

Een gezellige zondag, met of zonder regen ;)