23 augustus 2010

SCHOUW



We zijn niet alleen met onze woonkamer bezig, maar ook met de rest van het huis.
De schouw had ik 11 jaar terug eens gekocht bij de Boet in Hoogwoud.
In het oude huis, voor we hier kwamen wonen,stond deze schouw te samen met een elektrische kacheltje.
In dat huis was geen schoorsteen en het was te moeilijk om aan te leggen.
Daarom ben ik blij dat er in dit huis wel de mogelijkheid is.

De hout kachel heb ik op Marktplaats gescoord
Voor maar 225 euro.
Dat is een mooi koopje.
Ik ga hem opknappen en dan is hij weer als nieuw


LIEVE GROET,

MIRANDA

4 opmerkingen:

~*~ saskia ~*~ zei

Ook je vloer is prachtig!

Een fijne dinsdag, Miranda xx

Colinda zei

Hoi Miranda,

Wat leuk dat je mijn blogje gaat volgen! Ik heb snel al even op jouw blog gekeken en ga zo een "rondje" maken. Die schouw en het kacheltje zijn helemaal geweldig trouwens en wat een koopje!

Groetjes en een fijne avond,
Colinda

G-style zei

Hallo Miranda,
je kunt het tinnen schaaltje overnemen hoor , hij is er nog , heb hem toevallig weer een weekje op tafel gehad met eucalyptusblaadjes erin , hij leent zich voor veel doeleinden .....
Leuk dat je meedoet aan m'n give-away , welkom ook als volger.

Ik vind jouw blog ook erg leuk , jullie zijn flink bezig maar het wordt wel heel mooi allemaal .
tot de volgende keer, groetjes Gea
ps: mail me maar even om alles te regelen rondom het schaaltje , je woont vast niet in de buurt van Groningen anders kon je hem halen.

Belle Brocante design zei

Oh wat leuk! Dat kacheltje! Die schouw! Gewoon prachtig! Ik ga ook meteen marktplaats in de gaten houden ik wil dit ook zo graag... Enneh zouden ze die schouwen nog hebben bij de Boet?!!

Fijn weekend,
Annemiek