30 augustus 2010

KIKKER OF PAD




IN EEN JAMPOT  ONTZETTEND KLEIN.


Mijn kinderen zijn niet bang voor beesten/beestjes.
Ik leer ze al vroeg om met veel dieren om te gaan.
Dus bijna alle beesten die ze zien willen ze ook vast houden.
Ze weten dat ze lief voor dieren moeten zijn.





 DEZE IS WEL HEEL KLEIN !

Dus kan je het treffen, dat als je bij je schoonmoeder aan het logeren bent.
Je kinderen met een paar kikkers aan komen, terwijl je aan het koffie drinken bent.
 Zo de woonkamer in.

Oma roept " bah kikkers", waar komen die van dan.

Nou zegt mijn dochter, die 6 jaar is, bij  u uit de mini vijver.
Ze had ze met haar bloten handen zo uit het water gevist, samen met haar broers.







Mamma die ook niet bang is uitgevallen zetten ze wel even op de foto.
We denken dat het kikkers zij, maar zeker weten doen we niet.
De kinderen zijn de hele dag zoet geweest bij oma met kikker of padden vangen.

LIEVE GROET,
MIRANDA

4 opmerkingen:

Stina zei

Kikkers nou daar griezel ik van is niet mijn favoriet.
We hebben er ook wel eens in de vijver gehad, maar dan wordt die zo snel mogelijk weg gebracht,

Kom je ook es bij mij aan?
Fijne avond, gr Stina

Colinda zei

Stoer hoor, ik ben niet zo van kikkers en glibbers en al helemaal niet op mijn hand. In mijn vorige schuurtje zaten ze regelmatig omdat we naast een sloot woonden ... prima, lekker laten zitten ... maar tot aan de tuindeur en geen sprong verder :-)

Groetjes,
Colinda

lia zei

Oh Bah....Ik vind dat zulke smerige beesten.
En volgens mij zijn dit echte kikkers. Padden zijn veel bruiner volgens mij. Wij hebben padden in de tuin en die springen niet. Gelukkig...... want dan zit ik zo op tafel.

fijne avond, lia

Het Witte Luik zei

hoi Miranda, dankjewel voor je compliment! ik ga gauw verder kijken bij je foto's want mijn oog werd al gelijk getrokken door een wit brocante bed! super !
eh ... kikker of pad, ik weet het ook niet, maar vind die foto van dat ieniemienie kikkertje in het glas geweldig. Groetjes Marjo